12 ایده هدیه تبلیغاتی برای شب یلدا

محصولات تبلیغاتی منحصر به فرد در شب یلدا می‌توانند هدیه‌ای مناسب برای عزیزان شما باشند. با این هدایا نه تنها آن‌ها را خوشحال می‌کنید و به یادشان می‌آورید که به آن‌ها عشق می‌ورزید، بلکه می‌توانید کسب و کار خود را نیز تبلیغ کنید.
تصویر 12 ایده هدیه تبلیغاتی برای شب یلدا

به گزارش سایت خبری پرسون، محصولات تبلیغاتی منحصر به فرد در شب یلدا می‌توانند هدیه‌ای مناسب برای عزیزان شما باشند. با این هدایا نه تنها آن‌ها را خوشحال می‌کنید و به یادشان می‌آورید که به آن‌ها عشق می‌ورزید، بلکه می‌توانید کسب و کار خود را نیز تبلیغ کنید. هر کالا یا وسیله‌ای که بتوان لوگو، نام برند و یا شعار کسب و کار را روی آن درج کرد، یک هدیه تبلیغاتی به حساب می‌آید. اگر نمی‌دانید برای شب یلدا چه نوع هدیه تبلیغاتی را تهیه کنید، این مطلب به شما کمک می‌کند.

1-هدیه دادن لیوان و ماگ

این روزها ماگ و لیوان‌های سرامیکی محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و اغلب مردم به طرح‌های زیبای روی این وسایل شکستنی علاقمند شده‌اند. به طوری که در محل کار و خانه‌ها به جای لیوان‌های کریستالی، از ماگ‌های سرامیکی استفاده می‌شود. بیشتر مردم آن‌ها را به خاطر طرح‌های زیبایی که دارند، تهیه می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید در کنار اجرای یک طرح زیبا، روی آن‌ها نام تجاری، لوگو و یا شعار خود را نیز هک کنید تا بیشتر دیده شوید.

طرح برخی از ماگ‌ها به صورت نامرئی طراحی می‌شوند و به محض اینکه نوشیدنی داغ داخل آن ریخته می‌شود، نوشته و طرح روی آن پدیدار می‌شود. می‌توانید با استفاده از این ایده برند خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید.

2-ردیاب مسافرتی چمدان

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای شب یلدا می‌تواند ردیاب بلوتوثی یا برچسب چمدان باشد. این وسیله به منظور ردیابی چمدان‌ها در زمان سفر کاربرد دارد و برای جلوگیری از گم شدن وسایل خود می‌توانید از آن استفاده کنید. دوستان یا عزیزان شما که زیاد به سفر می‌روند، حتما به ردیاب نیاز پیدا می‌کنند. در سفرهای هوایی که امکان گم شدن چمدان به دلیل سهل انگاری کارکنان فرودگاه وجود دارد، با وجود این وسیله می‌توان آن را در هر جایی که باشد، پیدا کنید.

اما اگر بتوانید روی ردیاب مسافرتی چمدان ردی از کسب و کار خود را به جا بگذارید، می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی عالی باشد. این ردیاب‌ها کاربردی هستند و درست روی چمدان قرار می‌گیرد و توسط افراد زیادی دیده می‌شود.

3-سالنامه‌ و سررسید تبلیغاتی

سررسید و سالنامه دو وسیله پرکاربرد برای تمامی مشاغل و حتی زنان خانه‌دار است. از این وسایل برای یادداشت‌برداری و برنامه‌ریزی‌های روزانه استفاده می‌شود. وقتی برای عزیزان خود یک سالنامه یا سرسید تهیه می‌کنید، می‌توانید شعار کسب و کار و یا لوگو را روی آن قرار دهید. سالنامه و سررسید همیشه در معرض دید هستند و جلد اصلی و صفحات اول آن بیشتر دیده می‌شوند. بنابراین می‌توانید آن‌ها را تهیه کرده و به یک شرکت چاپ دهید تا تبلیغات مورد نظرتان را روی جلد آن‌ها اجرا کند. پیشنهاد می کنیم برای خرید سالنامه 1403 به سایت سالنامه برگ مراجعه کنید.

4-تقویم رومیزی

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی مناسب برای شب یلدا، تقویم رومیزی است که همیشه کاربردی است. تقویم می‌تواند در محل کار یا در خانه استفاده شود و اغلب مردم به آن نیاز دارند. ضمن اینکه زیبایی خاصی نیز دارند و برخلاف تقویم‌های توجیبی، برای همه اهل خانه قابل استفاده هستند.

اگر بر روی تقویم‌ها شعار برند یا لوگوی کسب و کار خود را قرار دهید، تاثیر زیادی در دیده شدن شما خواهد داشت.

5-خودکار، خودنویس و روان‌نویس

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی مناسب که می‌توانید به مناسبت شب یلدا به عزیزان خود هدیه دهید، خودکار، روان‌نویس و یا خودنویس است. هر یک از ابزارهای نوشتاری به دلیل کاربردهایی که دارند، همیشه در معرض دید قرار می‌گیرند و می‌توانند راهی عالی برای تبلیغ کسب و کار شما باشند. اگر بر روی این خودکار لوگو و نام برند شما به شکل هنرمندانه‌ای طراحی شود، بدون شک در افزایش تعداد مشتریانتان در آینده تاثیرگذار خواهد بود.

6-ست ورزشی

اگر دوستان یا عزیزان شما اهل ورزش هستند و به بازی‌هایی مثل تنیس، پینگ پنگ و ... علاقه زیادی دارند، می‌توانید برای آن‌ها ست ورزشی تهیه کنید. این وسایل برای آن‌ها کاربردی است و از سوی دیگر در سالن‌های ورزشی توسط سایر بازیکنان یا ورزشکاران دیده می‌شوند. اگر تبلیغات کسب و کار خود را روی ست‌های ورزشی قرار دهید، بدون شک تاثیر زیادی در دیده شدن کسب و کار شما دارد. این کار یکی از بهترین روش‌های تبلیغات برای برند است.

7-جلد ایرپاد

این روزها دیگر کسی از هندزفری‌های سیم‌دار استفاده نمی‌کند و همه به ایرپاد یا همان هندزفری وایرلس علاقمند شده‌اند. اما از آنجا که این وسیله کاربردی بسیار ظریف و شکننده است، باید از جلد برای آن استفاده کرد. شما می‌توانید از بازار جلد پاوربانک و ایرپاد تهیه کرده و سپس با کمک شرکت‌های تبلیغات روی آن نام تجاری و شعار تبلیغاتی خود را حک کنید.

بسیاری از افراد از ایرپادها در مکان‌های عمومی استفاده می‌کنند که بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرند. بنابراین با این هدیه تبلیغاتی می‌توانید کسب و کار خود را به شکل واضح‌تری تبلیغ کنید.

8-دیوان حافظ

هدیه‌هایی که در شب یلدا به همدیگر داده می‌شوند می‌توانند مختلف باشند و به تفکیک جنسیت و سن افراد مقصد متفاوت باشند. مثلاً می‌توانید به دوستان و خانواده‌تان کتاب‌های شعر حافظ یا دیوان حافظ را هدیه دهید. این هدیه علاوه بر ارزش فرهنگی و ادبی، به دیگران نشان می‌دهد که شما به فرهنگ و ادبیات ایران اهمیت می‌دهید و قصد دارید تا ارتباط خود با شعر و ادبیات فارسی را تقویت کنید.

9-عروسک کاربردی برای خودرو

این عروسک‌ها زمانی می‌توانند به بهترین هدیه تبلیغاتی برای شب یلدا تبدیل شوند که فرد مورد نظر شما یک راننده باشد. در این صورت اگر روی عروسک‌ها نام لوگو و برند شما حک شده باشد، توسط مسافران زیادی دیده می‌شود و در پیشبرد کسب و کارتان تاثیر زیادی خواهد داشت. همچنین وسایل دیگری که برای تزئین خودرو استفاده می‌شوند، می‌توانند برای هدیه دادن در شب یلدا مناسب باشند.

10-ظرف نگهدارنده غذا

یکی دیگر از بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسب شب یلدا، ظروف نگهدارنده غذا هستند که در مسافرت و یا برای محل کار استفاده می‌شوند. اگر روی درب یا بدنه این ظروف لوگو یا برند شما قرار بگیرد، می‌تواند تاثیر زیادی در دیده شدن کسب و کارتان داشته باشد.

این ظروف کاربرد زیادی دارند و برای به همراه بردن غذا در زمان مسافرت و یا در محل کار استفاده می‌شوند. در عین حال که وسایلی کاربردی هستند، می‌توانند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نیز استفاده شوند.

11-پایه تلفن شارژ بی سیم

پایه تلفن شارژ بی سیم وسیله‌ای کاربردی است که بدون نیاز به سیم بتوانید گوشی خود را شارژ کنید. حتی زمانی که گوشی شما یک قاب سیلیکونی ضخیم هم داشته باشد، باز هم می‌توانید برای شارژ آن از یک پایه تلفن شارژ بی سیم استفاده کنید. این وسیله‌ پلاستیکی محلی برای تبلیغات نیز هست که می‌توانید لوگو یا نام تجاری کسب و کار خود را روی آن درج کنید.

12-دستبند تبلیغاتی

یکی دیگر از راه‌های تبلیغات و هدیه دادن به مناسب شب یلدا، انتخاب دستبندهای تبلیغاتی است. این وسایل تزئینی که می‌توانند از جنس سیلیکون و یا چرم مصنوعی (یا طبیعی) باشند، کاربرد زیادی دارند و می‌توانید شعار کسب و کار خود را نیز روی آن‌ها درج کنید.

در آخر

هدیه دادن در شب یلدا یکی از رسومات بسیاری از ایرانیان است. برای اینکه بتوانید با هدیه دادن، کسب و کار خود را نیز تبلیغ کنید، بهتر است از هدایایی استفاده کنید که امکان درج لوگو و نام تجاری روی آن‌ها وجود داشته باشد. در این مطلب به تعدادی از بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت شب یلدا اشاره کردیم. امیدواریم آنچه گفته شد برایتان مفید بوده باشد.

منبع: سالنامه برگ

560302