معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

ازعملکرد رسانه‌های استان در انعکاس اخبار هفته دولت رضایت داریم .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: عملکرد رسانه‌های استان در انعکاس اخبار هفته دولت و دستاوردهای یک‌ساله دولت سیزدهم رضایت‌بخش است.
تصویر ازعملکرد رسانه‌های استان در انعکاس اخبار هفته دولت رضایت داریم .

به گزارش پرسون از مرکزی، بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی روز یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی گفت : انتظار می‌رود رسانه‌ها در انعکاس عملکرد و دستاوردهای دولت بدون سیاه نمایی و همراه با انتقاد سازنده اقدام کنند، هرچند در این بازه زمانی کوتاه نمی‌توان توقع داشت طرح بزرگی تعریف و اجرایی شود و این مهم نیاز به ریل‌گذاری دارد.

وی ادامه داد: همه در یک کشتی نشسته‌ایم و در جنگ تقابلی در حوزه اقتصادی و بین‌المللی به دنبال اثبات حقانیت خود هستیم که نیاز است با تعامل و هم افزایی در راستای سیاست های کلی نظام حرکت رو به جلو داشته باشیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار داشت: انتقاد سازنده نسبت به عملکرد دولت مورد پذیرش است اما کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای دولت در راستای ایجاد یاس و ناامیدی میان مردم در شان و زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب سفر رئیس جمهور و هیات دولت به ۳۱ استان کشور طی یک‌سال اقدام بزرگی در راستای ترمیم اعتماد و رابطه مردم و دولتمردان بود که قابل تقدیر است.

نظری ضمن تاکید بر اینکه اطلاع رسانی صحیح تنها تعریف و تمجید از دولت نیست گفت: اختلاف زیادی میان اقدامات انجام شده از سوی دولت و بازنشر اخبار در فضای مجازی و برخی رسانه ها وجود دارد که باید در این راستا مخاطب شناسی و آگاهی بخشی لازم صورت گیرد که می طلبد از سوی شورای اطلاع رسانی استان در این زمینه هدفگذاری لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: برخی رسانه‌ها در مدار منطق حرکت نمی‌کنند و باید در این خصوص چارچوب مشخصی تعریف و بازنشر اخبار از صحت لازم برخوردار باشد که نقش شورای اطلاع رسانی استان در این خصوص بسیار موثر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: علاوه بر بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و روابط عمومی‌ها در انعکاس دستاوردهای دولت، نیاز است تعامل و همکاری لازم با ائمه جمعه نیز صورت گیرد تا از تریبون خود در راستای امید آفرینی و آگاهی بخشی جامعه هدف خود بیشترین بهره گیری را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی استان مرکزی نیز در چهل و دومین نشست شورای اطلاع رسانی بیان داشت: کارنامه و دستاوردهای دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در یک سال گذشته قابل قبول است و انتظار می رود رسانه های استان در راستای آگاهی بخشی و امید افزایی میان مردم و حلقه مدیریتی استان بیش از پیش گام بردارند.

سینا دلشادی با اشاره به انعکاس و باز نشر اخبار و دستاوردهای هفته دولت از سوی رسانه ها گفت: در امر اطلاع رسانی و تولید اخبار باید مخاطب شناسی صورت گیرد و خلاقیت لازم در تولید محتوای خبری به کار گرفته شود

414594

مطالب مرتبط