امام جمعه ایلام:

شاخصه مهم مدیران انقلابی، مردمی بودن است

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان این‌که مردمی بودن و برای مردم کار کردن بدون منت باید شاخصه مهم مدیران انقلابی باشد، گفت: انتظار مردم از مسئولان کار جهادی است و کار جهادی به معنای اقدام و عمل برای برطرف کردن مشکلات جامعه است.
تصویر شاخصه مهم مدیران انقلابی، مردمی بودن است

به گزارش سایت خبری پرسون از استان ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با حجت الاسلام لطف الله ثقفی مشاور وزیر اقتصاد و دارایی در امور ایثارگران، حجت الاسلام سادات ابراهیمی مشاور رئیس امور مالیاتی مردمی بودن مسئولان را یک ضرورت عنون کرد و گفت: مردمی بودن و برای مردم کار کردن بدون منت شاخصه مهم مدیران انقلابی باید باشد.

وی ادامه داد: آن چه مردم از مسئولان می‌خواهند کار جهادی است و کار جهادی به معنای اقدام و عمل برای برطرف کردن مشکلات جامعه است.

حجت الاسلام کریمی‌تبار اقدام و عمل جهادی را راهکار دور زدن تحریم‌ها عنوان کرد و افزود: وزارت اقتصاد و دارایی و زیر مجموعه‌های این وزارتخانه مسئولیت سنگینی در راستای غلبه بر تحریم‌ها دارد و این وزارتخانه تأثیرگذار در اقتصاد کشور به ویژه در این شرایط با تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

امام جمعه ایلام نقش وزارت اقتصاد و دارایی در تحول آفرینی کشور را یادآورشد و افزود: این وزارتخانه نقش بی بدیلی برای اقتصاد کشور دارد، رشد تورم و کاهش ارزش پول در جامعه معیاری است که مورد توجه این وزارتخانه باشد.

وی با اشاره به اینکه سیستم اقتصادی کشور نیاز به اصلاح دارد و باید از کاهش ارزش پول جلوگیری کند، مطرح کرد: اخذ مالیات به صورت عام و به دور از تبعیض می‌تواند در درآمد‌های کشور تحول آفرین باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام بیان کرد: کمک به جامعه ایثارگران نقطه مثبتی است، قوانین خوبی در راستای کمک به ایثارگران وجود دارد، اما مشکل در اجرای این قوانین است که اگر قوانین برای ایثارگران اجرا شود خیلی از مشکلات جامعه ایثارگران کشور حل می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

365475