مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

آغاز «شور عاطفه‌ها» با شعار«باهم مشق محبت بنویسیم»

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: شور عاطفه‌ها با شعار«باهم مشق محبت بنویسیم» در زنجان آغاز شده است.
تصویر آغاز «شور عاطفه‌ها» با شعار«باهم مشق محبت بنویسیم»

به گزارش سایت خبری پرسون از استان زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: رویداد ملی و معنوی «شور عاطفه‌ها» همزمان با سراسر کشور با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» با هدف کمک به تامین لوازم تحصیلی به ویژه لوازم کمک آموزشی غیر حضوری دانش‌آموزان نیازمند از ۲۰ شهریور تا دهم مهرماه سال جاری در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تهیه مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود، افزود: امسال نیز به دلیل تقارن این جشن با ایام سوگواری و تقارن آن با ماه صفر با عنوان شور عاطفه‌ها و به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

صفری ادامه داد: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۴۰ دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قرار دارند که هزار ۴۱۵ نفر از آنان فاقد تبلت و گوشی هوشمند برای ادامه تحصیل هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان هدف از برگزاری «شور عاطفه‌ها» را تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و گفت: در شور عاطفه‌های سال گذشته مردم خیر و نیکوکار استان زنجان ۴۸ میلیارد ۹۳ میلیون ریال در این جشن مشارکت کردند.

صفری خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع‌آوری کمک‌های هم استان‌های خیر و نیکوکار ایجاد می‌شود و خیرین می‌توانند از طریق شبکه‌های فضای مجازی و به صورت غیر حضوری و الکترونیکی در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

منبع: فارس

338532

مطالب مرتبط