مدیر کل کمیته امداد استان همدان خبر داد:

برگزاری جشن شور عاطفه‌ها در ۵۳ مرکز نیکوکاری و ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی

مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: رزمایش شور عاطفه‌ها در ۵۳ مرکز نیکوکاری محلات و ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی از امروز برگزار می شود.

همدان- سایت خبری پرسون؛ پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش شور عاطفه‌ها، با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» از امروز در همدان آغاز شد.

وی افزود: این جشن همزمان با سراسر کشور از شنبه ۲۲ شهریور تا جمعه ۱۱ مهر ماه با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان در پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان همچون سال‌های گذشته و همزمان با آغاز سالتحصیلی با استقرار پایگاه‌های جشن عاطفه ها در سراسر استان کمک‌های مردم نوع‌دوست را دریافت می کند و در کمترین زمان به دست نیازمندان می‌رساند.

ترکمانه با تاکید بر اینکه به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این جشن در مدارس استان برگزار نمی‌شود، گفت: رزمایش شور عاطفه‌ها امسال در ۵۳ مرکز نیکوکاری محلات و ۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و کمک‌های جمع آوری شده از این پایگاه‌ها به دانش آموزان بی بضاعت تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان خاطرنشان کرد: در سالجاری به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و تغییر در نظام آموزشی (آموزش از راه دور و غیرحضوری)، شرایط اقتصادی و تورم و همچنین افزایش نیازمندی‌های دهک‌های پایین جامعه، برگزاری این رزمایش جنبه خاصی دارد.

وی یادآور شد: ایجاد یک حرکت جهادی با بهره‌گیری از تجربه سال‌های گذشته به خصوص مرحله نخست این رزمایش بسیار با اهمیت است.

ترکمانه عنوان کرد: برای توسعه دامنه احسان و نیکوکاری و همچنین تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان، هماهنگ با نظام آموزشی جدید (ابزار اساسی برای آموزش غیرحضوری) از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: امسال تعداد ۹ هزار و ۸۰۱ دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تحصیل می‌کنند که با توجه به شیوع کرونا و برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیر حضوری، این نهاد قصد دارد نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی از خیرین برای تامین تبلت اقدام کند.

ترکمانه تاکید کرد: در صورت بازگشایی مدرسه‌ها تهیه نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک و سایر هزینه های مرتبط در اولویت است.

وی با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار گفت: مردم خیر استان همدان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری کد دستوری، #۱۴* و همچنین #۸۸۷۷* و نیز با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان‌ها کمک‌های خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان افزود: خیران می توانند کمک های نقدی خود را به صورت غیر حضوری از طریق شماره حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ بانک ملی، صفحه پرداخت اینترنتی سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org، شماره‌گیری سریع #۰۸۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، ارسال عدد سه به ۳۰۰۰۳۳۳۳ و همچنین از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۹۶۶۷۲ بانک ملی و یا استفاده از نرم افزار سکه و بله در سریع ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

195436

مطالب مرتبط