مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت:

به یاری مردم نیازمندیم/ شور عاطفه ها با شعار همدل می شویم برای مهربانی در مهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از حضور 14 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف و 1850 دانشجو تحت پوشش خبر داد که با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاسهای مدارس و دانشگاهها به صورت مجازی حدود هفت هزار نفر آنها به گوشی هوشمند و تبلت نیاز دارند.

کرمانشا- پرسون؛ محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در بین 31 استان در بحث اشتغالزایی رتبه اول کشور را کمیته امداد استان کرمانشاه کسب کرد.
این مسؤول در ادامه سخنانش از استقرار 110 پایگاه ثابت و سیار در سطح استان کرمانشاه به منظور جمع آوری کمکهای خیرین با همکاری بسیج، آموزش و پرورش و همت همه مردم نیک اندیش خبر داد و افزود: هم اکنون 14هزار دانش آموز در مقاطع مختلف و هزار و850 دانشجو تحت پوشش داریم.

رخصی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاسهای مدارس و دانشگاهها به صورت مجازی گفت: حدود ۷ هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در استان به گوشی هوشمند و تبلت دسترسی ندارند، و نیاز است با کمک خیرین برای این دانش آموزان گوشی هوشمند یا تبلت تهیه شود.

بیش از پیش نیاز به یاری مردم هست
این مسؤول در ادامه با توجه به تقارن سال تحصیلی با ایام محرم گفت: این برنامه تحت عنوان (شور عاطفه ها) از 22 شهریور ماه لغایت 11مهر ماه جهت تأمین‌ مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت برگزار می شود، همچنین شور عاطفه ها امسال با شعار ( همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر) از روز گذشته آغاز شده، در این شرایط سخت بیش از پیش نیاز به یاری مردم احساس می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از حضور 14 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف و 1850 دانشجو تحت پوشش خبر داد که با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزاری کلاسهای مدارس و دانشگاهها به صورت مجازی حدود هفت هزار نفر آنها به گوشی هوشمند و تبلت نیاز دارند.

رخصی افزود: جمع آوری کمک های غیر نقدی مردم خیر اندیش از طریق 110 پایگاه در دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاههای ثابت و سیار در سطح استان آماده جمع آوری کمکهای غیر نقدی می باشند. و 22 پایگاه ثابت در شهر کرمانشاه از 9 مهر ماه لغایت 11 مهرماه در میادین و خیابانها جهت جمع آوری کمک مردم فعال می باشند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مراجعات غیر حضوری نیز ۴ درگاه برنامه ریزی شده معرفی کرد که خیران می توانند از طریق شماره گیری *۱۴# و یا کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی و همچنین سایت emdad.ir اقدام به واریز کمکهای نقدی کنند.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

195507

مطالب مرتبط