شرکت ایندکسینگ T3 خبر داد؛

راه اندازی نود چینلینک بر بستر اوراکل

شرکت ایندکسینگ T3 خوشحال است که راه اندازی نود چینلینک خود را اعلام می کند. چینلینک یک میان افزار بلاک چین امن در صنعت است که API های موجود را قادر می سازد تا به راحتی با بلاک چین های پیشرو سازگار شوند.

تصویر راه اندازی نود چینلینک بر بستر اوراکل

به گزارش سایت خبری پرسون، سیمون هو، مدیرعامل ایندکسینگ T3 می گوید: “از طریق نود چینلینک، ما می توانیم مجموعه داده های با ارزش و برتر مربوط نوسانات (Premium volatility Datasets) را مستقیماً به توسعه دهندگان و برنامه های کاربردی دیفای که در سراسر شبکه های بلاک چین اجرا می شوند بفروشیم و همچنین داده ها را به صورت رمزنگاری امضا کنیم تا اطمینان کامل و درستی را از کاربران به دست آوریم.

راه اندازی یک نود ایندکسینگ T3 در شبکه چینلینک این شرکت را قادر می سازد تا دسترسی خود را به طور یکپارچه در صنعت بلاک چین گسترش دهد و در عین حال زیرساخت های کلیدی داده را برای حمایت از توسعه دهندگان ایجاد برنامه های جدید DeFi بر اساس شاخص های نوسان فراهم کند.

مدیرعامل ایندکسینگ T3 گفت: “چینلینک بدون شک بهترین راه برای سازگاری مستقیم زیرساخت API موجود ما با شبکه های بلاک چین بود.” “چینلینک نه تنها دسترسی به بزرگترین پایگاه کاربری توسعه دهندگان و برنامه های کاربردی DeFi را فراهم می کند، بلکه یکپارچه سازی راه حلی آسان برای ادغام است که اثبات کننده آینده است. این به ما این امکان را می دهد که به سرعت فروش داده های زنجیره ای را آغاز کنیم و هنگام اجرای یک استراتژی بلند مدت بلاک چین، در وقت و منابع قابل توجهی صرفه جویی می کنیم. “

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع : t3index

332067