شبکه سکرت خبر داد؛

راه اندازی پل سکرت مونرو در شبکه اصلی

شبکه سکرت (secret network) اعلام کرده است که پل مخفی مونرو روی شبکه اصلی اجرا می شود. پل مونرو به دارندگان مونرو (XMR) اجازه می دهد تا برای اولین بار مستقیماً به اکوسیستم مخفی دیفای دسترسی پیدا کنند.

تصویر راه اندازی پل سکرت مونرو در شبکه اصلی

به گزارش سایت خبری پرسون، پل مخفی مونرو قدرت و پذیرش مونرو را با استفاده از حریم خصوصی قابل برنامه ریزی شبکه مخفی ترکیب می کند. پل مخفی مونرو در حال ایجاد یک ابزار برای دیفای است که قبلاً امکان پذیر نبود.

XMR را به SXMR مخفی تبدیل کنید

پل مخفی مونرو به کاربران اجازه می دهد تا توکن های مونرو خود را به سکرت مونرو (sXMR) تبدیل کنند. توکن های sXMR را می توان به عنوان یک نسخه “مخفی” از مونرو توصیف کرد که بومی شبکه مخفی است و به کاربران اجازه می دهد از برنامه های مخفی دیفای مانند SecretSwap استفاده کنند.

SecretSwap به کاربران اجازه می دهد تا توکن های sXMR خود را بصورت خصوصی با توکن های مخفی که توسط سایر پل های شبکه مخفی یا بومی پشتیبانی می شوند، مبادله کنند، یا می توانند آن ها را با SCRT مبادله کنند. کاربران همچنین می توانند sXMR خود را به مونرو تبدیل کنند، زیرا Secret Monero Bridge دو طرفه است.

پروتکل SecretSWAP AMM

پروتکل SecretSwap AMM امکان ایجاد نقدینگی فراهم می آورد. این قرارداد از قراردادهای رمزگذاری شده استفاده می کند و از کاربران در برابر هرگونه تهدید حریم خصوصی محافظت می کند و در عین حال دسترسی آن ها به نقدینگی متقابل زنجیره ای را نیز فراهم می کند و هزینه ها را نسبت به سایر پروتکل های لایه 1 کاهش می دهد. دارندگان توکن مونرو که توکن های خود را به sXMR تبدیل می کنند می توانند آنها را با توکن های دیگر مانند sBTC ، sETH و sSCRT مبادله کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع:cryptodaily

331673