فرماندار در آیین تودیع و معارفه؛

کمیته امداد مهریز بهترین عملکرد بین ادارات این شهرستان را دارد

فرماندار مهریز گفت: با توجه به اینکه ارباب رجوع های کمیته امداد شهرستان مهریز کمترین مراجعات را به فرمانداری دارد لذا از بهترین عملکرد در میان ادارات این شهرستان برخوردار است.
تصویر کمیته امداد مهریز بهترین عملکرد بین ادارات این شهرستان را دارد

به گزارش پرسون از مهریز، محمد شجاعان در مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد مهریز اظهار کرد: انتصاب مدیر بومی می تواند ظرفیت ها وگنج های نهفته شهرستان مهریز را کشف کند.

وی افزود: کشف ظرفیت های بالقوه می تواند در جهت کاهش مشکلات اقتصادی، اشتغال و فقر شهرستان مهریز مفید واقع شود.

شجاعان سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) را مهم ترین نهاد در خدمت رسانی به قشرآسیب پذیر جامعه دانست و ادامه داد: اگر خدمت رسانی به این افراد به نحو احسنت انجام شود رضایت خداوند که بالاترین نعمت ها است جلب می شود.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران و روسای ادارات باید خود را خدمت گذار مردم بداند عنوان کرد: لذت و شیرینی خدمت به مردم در این است که مشکلات و کارهای مردم به سرعت و آسان حل و فصل شود.

کمیته امداد مهریز بهترین عملکرد بین ادارات شهرستان مهریز دارد

فرماندار مهریز ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله حسین (ع) گفت: انتصاب مدیر بومی باعث اشرافیت کامل آنها بر مشکلات شهرستان مهریز می شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد خاص است بیان کرد: چرا که انسان های که از این سازمان خدمت دریافت می کنند افراد آسیب پذیر هستند و مسئولیت کارکنان این نهاد در برابر این قشراز جامعه نیز بیشتر است.

زارع زاده افزود: با توجه به اینکه ارباب رجوع های کمیته امداد شهرستان مهریز کمترین مراجعات را به فرمانداری دارد لذا از بهترین عملکرد در میان ادارات این شهرستان برخوردار است.

در پایان از زحمات پنج ساله احمد ایزدی قدردانی و به جای ایشان سید وحید کمالیان به عنوان رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) منصوب شد.

چاووشیان_استان یزد

331277