امام جمعه شهرستان مطرح کرد؛

لزوم توجه بخشدار جدید به آب روستاهای مهریز

امام جمعه مهریز مهم ترین مسئله روستاهای مهریز را آب دانست و گفت: بخشدار جدید این مسئله را در دستور کار خود قرار دهد.
تصویر لزوم توجه بخشدار جدید به آب روستاهای مهریز

به گزارش سایت خبری پرسون، آیین تودیع و معارفه بخشدار جدید مهریز برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در این مراسم با بیان اینکه روستایان بیشترین خدمت رسانی از قبیل کشاورزی و دامداری را به کشور انجام می دهند گفت: باید با برنامه ریزی و مدیریت دقیق، مشکلات آنها را رفع کرد.

امام جمعه مهریز افزود: اکنون مهم ترین مسئله روستاهای مهریز کمبود و بحران آب است که بخشدار جدید باید این مسئله را با دقت مورد پیگیری و بررسی قرار دهد.

محی الدینی با تبین سخنان رهبری معظم انقلاب، مبنی بر ضرورت توجه به روستایان گفت: فراهم آوردن امکانات لازم از مهاجرت آنها جلوگیری می کند. پس از این رو روستا و روستایان نباید مورد غفلت واقع شوند

محی الدینی با اشاره سخن امام هادی(ع) که محبوب ترین افراد نزد خداوند کسی است که به خلق خدا خدمت می کند تصریح کرد: مهم نیت و اخلاصی است که فرد دارد و باید برای خداوند قدم بردارد.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه این پست و مقام ها برای افراد ماندگار نیست خاطرنشان کرد: فردی که ابتدا سکاندار اداره یا پست و مقامی می شود باید با نیت قربت الله پشت میز خدمت بنشید تا زمانی که می خواهد این سکان را به نفر بعدی تحویل دهند در پیشگاه خداوند سربلند باشند. و پاسخ قانع کننده ای برای وجدان خودش داشته باشند.

در پایان این مراسم که با حضور امام جمعه،فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری، دهیاران و مسئولین شهرستان مهریز برگزار شد از زحمات مهدی دهقان زاده بخشدار سابق تقدیر و مهدی شکری بغداد آبادی به عنوان بخشدار مهریز معرفی شد.

انتهای پیام/

چاووشیان_ استان یزد

326945