امام جمعه موقت مهریز؛

رئیس جمهور مردم را به آینده امیدوار می کند

امام جمعه موقت شهرستان مهریز گفت: رئیس جمهور با کار های شایسته ای که انجام داده است مردم را به آینده بیش از گذشته امیدوار می کند.
تصویر رئیس جمهور مردم را به آینده امیدوار می کند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت الاسلام علی اصغر زارع در خطبه های این هفته نماز جمعه با مهم دانستن مسئولیت ریاست جمهوری اظهار کرد: کشور ایران دارای مشکلات اجتماعی، اقتصادی و مهمترین آن مسائل فرهنگی است که دل همه متدینین را به درد می‌آورد امیدواریم این مشکلات گام به گام برطرف شود.

وی افزود: آیت الله رئیسی برعکس رئیس جمهور های دیگر که در کاخ ها و خانه های خود می نشستند در خطرناک ترین اماکن کشور حضور پیدا کرده و باعث امیدواری بیشتر مردم به دولت اسلامی شده است.

زارع ادامه داد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به سبک و نظرات بعضی از رقبا توجه نکردند و فهمیدند کسی باید بر مسند ریاست جمهوری تکیه بزد که امتحان خودش را در عرصه‌های مختلف به خوبی پس داده باشد.

وی تصریح کرد: رئیسی سال های متعدد در قوه قضاییه ، به عنوان تولیت آستان قدس رضوی و در هر عرصه ای کارهای بسیار شایسته‌ای را پایه‌گذاری کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری آخرین روز هفته دولت به روز تروریسم عنوان کرد: کشور ایران شهدای زیادی را در حملات تروریستی تقدیم کرده و اگر ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر میدهد حرف بیجایی نمی زند.

امام جمعه موقت مهریز خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم با پیروی از رهنمودهای رهبری می تواند زمینه ظهور امام عصر را فراهم کند.

زارع تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی که به عنوان خانه ملت است در رای اعتماد به وزرا خوب عمل کرد و آنان را با رای بالا صاحب کرسی وزارت شدند.

وی با اشاره به اینکه مردم در جریان انقلاب بهترین مردم بودند و چیزی کم نگذاشتند یادآور شد: مسئولین هم اکنون باید دل مردم را به دست آورند تا امیدی که در دل مردم کم رنگ شده بود دوباره جوانه بزند هم اکنون رئیس جمهور با وجود شیوع ویروس کرونا از غسالخانه ها و داروخانه‌ها بازدید می کند این در حالی است که بعضی از رئیس جمهور ها از کاخ و خانه‌هایشان خارج نشده بودند.

وی ادامه داد: این عمل وی نشان دهنده این است که برای خدمت آمادگی لازم را دارد و سر از پا نمی شناسد و وقت و زمان هم برایش مهم نیست.

زارع اذعان کرد: امیدواریم با وجود دولت سیزدهم کشور در آن سطح که نظام و انقلاب می خواهد و حکومت اسلامی انتظارش را دارد برسد و مردم با امید بیشتر از گذشته به زندگی خود در زیر سایه نظام ادامه بدهند.

چاوشیان_استان یزد

334957