تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با پرسون:

کاندیداها منافع ملی را بر منافع شخصی ارجح بدانند

مردم به دنبال این هستند که در کاندیداها یک ویژگی را بارز ببینند و آن ویژگی این است که کاندیداها منافع ملی را بر منافع شخصی خود ارجح بدانند. بنابراین کاندیداها باید به این اصل مهم و اساسی توجه داشته باشند.
تصویر کاندیداها منافع ملی را بر منافع شخصی ارجح بدانند

روح‌الله ملکی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با سایت خبری پرسون، در خصوص لزوم برنامه محوری کاندیداها بیان کرد: با توجه به چالش‌هایی که در زندگی مردم وجود دارد و دغدغه‌هایی که با آن مواجه هستند، آن‌ها به دنبال این هستند که کاندیداها برنامه‌های عینی و عملی را ارائه دهند که بتوانند بین دغدغه‌هایی که در حل حاضر در زندگی با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند، با این برنامه‌ها ارتباط برقرار کنند. در این شرایط است که می‌توان انتظار داشت که مردم از بین برنامه‌هایی که برای‌شان قابل لمس است، یک انتخاب درست داشته باشند.

ملکی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند کاندیداها باید روی برنامه‌هایی که دارند تمرکز کنند و تلاش کنند که برنامه‌های‌شان برای مردم عینی و عملی باشد.

وی تصریح کرد: مردم به دنبال این هستند که در کاندیداها یک ویژگی را بارز ببینند و آن ویژگی این است که کاندیداها منافع ملی را بر منافع شخصی خود ارجح بدانند. بنابراین کاندیداها باید به این اصل مهم و اساسی توجه داشته باشند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی که کاندیداها وارد بازی‌های فردی می‌شوند و سعی می‌کنند به اخلاق به عنوان یک اصل مهم توجه نشود، این مسئله سبب ایجاد دافعه می‌شود. بنابراین اصلی که کاندیدا باید به آن توجه کنند این است که برنامه‌های خود را به نحوی ارائه دهند که مردم احساس کنند که منافع ملی برای کاندیداها به شدت مهم و برجسته است.

305751