استاندار ایلام مطرح کرد:

مشارکت حداکثری در کنار حفظ سلامت مردم

استاندار ایلام گفت: با توجه به این موارد و حضور ویروس کرونا در  سطح جامعه و نیز همزمانی آن با انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، به این منظور نسبت به ادوار گذشته انتخابات، 15 درصد به ظرفیت شعبات اخذ رای اضافه شده است.
تصویر مشارکت حداکثری در کنار حفظ سلامت مردم

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام، روز شنبه در جلسه ستاد کرونا این استان، با اشاره به روند بیماری کرونا در ماه‌های اخیر در استان، ابراز کرد: از ابتدار بیماری کرونا در سطح کشور همه‌ی مسئولان ستاد استانی کرونا با تلاش و همدلی بسیاری خوبی که داشتند، کمک کردند تا از پیک های این بیماری عبور کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر نیز همچنان در پیک چهارم بیماری کرونا هستیم و نباید کسی فکر کند که این بیماری تمام شده است و ساده انگاری صورت بگیرد.

استاندار ایلام گفت: با توجه به این موارد و حضور ویروس کرونا در سطح جامعه و نیز همزمانی آن با انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، به این منظور نسبت به ادوار گذشته انتخابات، 15 درصد به ظرفیت شعبات اخذ رای اضافه شده است.
وی با اشاره به اینکه مسئله حضور حداکثری و نیز سلامت مردم در اولویت می باشد، اظهار داشت: از فرمانداران، شهرداران و دهیاران تقاضا داریم که در جهت تبلیغات محیطی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهایت همکاری را داشته باشند.

نوذری ادامه داد: همچنین در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق در جلسات و میتینگ های انتخاباتی نظارت جدی را داشته باشند و با تخلفات برخورد کنند.

استاندار ایلام در پایان تاکید بر حضور جدی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی بر روند تبلیغات انتخاباتی و مراکز اخذ رای در روز انتخابات، مطرح داشت: از دانشگاه علوم پزشکی درخواست می کنیم که از امروز تدابیر لازم برای روز انتخابات در شعبات اخذ رای را اندیشیده و نظارت خود را در جهت جلوگیری از تخلفات افزایش دهد.

نوروزی_استان ایلام

304885