استاندار ایلام در دیدار مدیرکل آموزش پرورش استان:

پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد معرفی شود

محمد نوذری گفت: اداره آموزش و پرورش استان پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی را به استانداری معرفی کند تا قبل از پایان دولت این پروژه ها تکمیل گردند.

تصویر پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد معرفی شود

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان، ضمن اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ابراز داشت: باید تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سطح استان مشخص گردند.

وی ادامه داد: به صراحت در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آمده است که باید امکان تحصیل برای همه افراد لازم التعلیم مهیا گردد.

استاندار ایلام ضمن تاکید بر اجرای دقیق این سند، عنوان داشت: باید دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شوند و سریعا به کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و دیگر نهادها و سازمان های مربوطه، ارجاع داده شوند تا شرایط برای تحصیل آن‌ها مهیا شود و بتوانند به تحصیل بازگردند.

نوذری در بخش دیگری از این نشست با اشاره به برج هنر ایلام، اظهار کرد: این برج کارکرد فرهنگی بسیار خوبی دارد و در صورت اماکن هنرستان هنرهای زیبای ایلام در یک طبقه از این برج ایجاد گردد.

وی در پایان با اشاره به اختصاص 30 درصد سهم استان از بودجه تهیه 14 هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند، گفت: اداره آموزش و پرورش استان پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی رابه استانداری معرفی کند تا قبل از پایان دولت این پروژه ها تکمیل گردند.

نوروزی_استان ایلام

283959