در پی افزایش آمار مبتلایان به کرونا؛

البرز همچنان قرمز پررنگ است

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با بیان اینکه رکورد فوت بیماران کرونایی از ابتدای شیوه این بیماری در استان البرز در روز گذشته شکسته شده است، گفت: این استان همچنان به رنگ قرمز پررنگ است و بیمارستان ها در حال تکمیل شدن هستند.
تصویر البرز همچنان قرمز پررنگ است

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، مهرداد بابایی اشاره ای به آخرین شرایط و وضعیت کرونا در استان البرز داشت و افزود: در حال حاضر رنگ کرونایی در استان تغییر نداشته و البرز همچنان به رنگ قرمز پررنگ است.

وی اضافه کرد: رکورد فوت بیماران کرونایی از ابتدای شیوه این بیماری در استان البرز روز گذشته شکسته شد و آمار جدیدی از مرگ و میر در کرج ثبت شد.

این مسئول ادامه داد: تخت‌های بیمارستانی در استان البرز در آستانه پر شدن است و در صورتی که روند افزایشی بیماری کرونا ادامه دار باشد مشکلاتی در مورد بستری بیماران کرونایی و تخت‌های بیمارستانی به وجود می‌آید.

بابایی خاطرنشان کرد: اما خوشبختانه در حال حاضر این مشکل حاد نیست و آمار مراجعات بیماران کرونایی به مراکز درمانی به اندازه کمی کاهش داشته است.

وی اشار ای به تشدید رعایت شیوه نامه های بهداشتی داشت و تصریح کرد: در صورت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی شرایط ایده‌آلی در انتظار نیست.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در پایان گفت: 500 تخت در بیمارستان‌های خصوصی استان البرز برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است که شهروندان می توانند در صورت استنکاف بیمارستان‌های خصوصی از پذیرش بیماران کرونایی با شماره 190 تماس گرفته و نسبت به شکایت از این بیمارستان اقدام کنند.

284926