تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر پوشش صد در صدی بیماران کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه هیچ بیماری در قم نباید پشت درب بیمارستان و مراکز درمانی بماند، گفت: روزانه بیش از ۱۰۰ بیمار بستری می‌شوند و مدیریت تخت‌ها در حال انجام است.
تصویر تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر پوشش صد در صدی بیماران کرونایی

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، محمدرضا قدیر پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مبارزه با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه سیر بیماری در قم همچنان صعودی و آمارها در حال افزایش است، گفت: هنوز سیر مراجعه بیماران صعودی است و در هر موج، اول مراجعات بخش سرپایی افزایش می‌یابد و در ادامه شاهد افزایش بیماران سرپایی و بیماران بدحال و در نهایت فوتی‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه هیچ بیماری در مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نباید پشت درب بیمارستان بماند، افزود: روزانه ۱۰۰ تا ۱۱۰ بیمار در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند و مدیریت تخت‌ها در حال انجام است تا در روزهای آینده با مشکل کمبود تخت مواجه نشویم.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولی نعمت ما هستند و روزانه رصد می‌کنیم که حداقل ۵۰ تخت خالی داشته باشیم، ادامه داد: هنوز به قله موج چهارم نرسیده‌ایم و اگر لازم باشد بیمارستان‌های بعدی را هم درگیر پذیرش و بستری مراجعان کرونایی خواهیم کرد.

283515