مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان:

مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همیار کادر درمان باشند

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: موج جدید کرونا در لرستان بصورت مستقیم جان ۱۴۰۰ نفر از کادر درمان را تهدید می کند. مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جان خادمان سلامت محافظت و آنان را همیاری کنند.

تصویر مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همیار کادر درمان باشند

لرستان ـ امین بهاروند؛ مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان در گفت و گو با خبرنگار پرسون از در خطر بودن جان کادر درمان این نهاد با شیوع موج جدید کرونا در لرستان گفت: کادر درمان استان لرستان سال سختی را پشت سر گذاشته است. موج جدید کرونا در لرستان جان کادر درمان را به سختی تهدید می کند. مردم باید همیار کادر درمان باشند.

وی افزود: مردم با نادیده گرفتن شیوه نامه های بهداشتی و رفت و آمد های گروهی بی دلیل در سطح شهر باعث انتقال سریع ویروس کرونا شده اند. مردم با رعایت کردن شیوه نامه ها باید بفکر زحمات و خدمات کادر درمان باشند.

بهاروند در ادامه بیان کرد: شیوع ویروس کرونا طی یک سال گذشته ۴۰۰ نیروی کادر درمان تامین اجتماعی را مبتلا کرده است که سه تن از این عزیزان زحمت کش شهید راه خدمت شدند.

وی تصریح کرد: موج جدید کرونا در لرستان بصورت مستقیم جان ۱۴۰۰ نفر از کادر درمان را تهدید می کند. مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جان خادمان سلامت محافظت کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به ابتلای کادر درمان این نهاد افزود: ۴۰۰ نفر از مجموع یک‌هزار و ۴۰۰ نفر کادر درمان این سازمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به این ویروس مبتلا شدند.

بهاروند بیان کرد: باوجود درگیری و ابتلای حدود یک سوم کادر درمان با کرونا اما نیروهای این سازمان برای ارائه خدمت مطلوب به افراد بستری و مبتلا از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی ادامه داد: در طول دوره همه گیری کرونا برای همه کادر بیمارستانی و درمان تامین اجتماعی لرستان تجهیزات کامل حفاظتی و بهداشتی تهیه شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: خدمات کادر درمان این نهاد در مقابله با کرونا به حدی بود که جانفشانی آنها با هیچ موردی امکان جبران نخواهد داشت که البته مدیریت درمان درصدد جبران اندکی از زحمات آنها با مشوق‌های انگیزشی و تشویقی برآمده است.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

245931