رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

یک هزار و ۹۵۴ نفر برای انتخابات شوراهای شهر در آذربایجان غربی ثبت نام کردند

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به آخرین آمار نهایی ثبت نام‌ کنندگان شوراهای شهر استان گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از فرمانداری‌های استان یک هزار و ۹۵۴ نفر برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۹.۵ درصد مرد و ۱۰.۵ درصد زن هستند.
تصویر یک هزار و ۹۵۴ نفر برای انتخابات شوراهای شهر در آذربایجان غربی ثبت نام کردند

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، بااشاره به آخرین آمار نهایی ثبت‌نام‌ کنندگان شوراهای شهر استان گفت: بر اساس آخرین آمار دریافتی از فرمانداری‌های استان یک هزار و ۹۵۴ نفر برای انتخابات شوراهای شهر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۸۹.۵ درصد مرد و ۱۰.۵ درصد زن هستند.

وی افزود: از این تعداد ۶۲ درصد در فرمانداری، ۱۰ درصد از طریق اپلیکیشن موبایلی، ۱۱ درصد از طریق کامپیوتر و ۱۷ درصد نیز در دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کرده‌ و از مجموع ثبت نام کنندگان ۵۳ درصد دارای مدرک لیسانس، ۳۲.۵ درصد فوق لیسانس، ۳ درصد دکتری، ۲ درصد حوزوی، ۵ درصد فوق دیپلم، ۳ درصد دیپلم و ۱.۵ درصد نیز زیر دیپلم هستند.

رییس ستاد انتخابات شوراهای شهر ارومیه با بیان اینکه از مجموع ثبت نام کنندگان ۱۶ درصد سابقه عضویت در شوراهای شهر را دارند عنوان کرد: ارومیه با ۳۶۱ نفر، خوی ۲۳۱، مهاباد ۱۹۷ و بوکان ۱۷۵ نفر چهار شهرستانی هستند که به ترتیب بیشترین ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/

278261