جایگاه شاسی بگیرها

ملت ایران نسبت به این موضوع بسیار حساس شده اند اینکه همواره رای از مردم بگیرند و برخی راه ملت را نادیده بگیرند و مشاهده کنند که برخی نمایندگان ملت راه دیگری می روند موجب می گردد مردم مجلس را در راس امور ندانند.
تصویر جایگاه شاسی بگیرها

به گزارش سایت خبری پرسون، کمال الدین پیرموذن نماینده سابق مجلس در یادداشتی نوشت: منافع ملک و ملت و نظام وکیان ایجاب می کند که به بهترین شیوه مسائل و مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی عموم هموطنان حل گردد و با افزایش سرمایه های نظام و رضایت و حمایت مردم جماعت بیشتری از مردم به نظام سیاسی ایران جلب گردند و از این طریق زمینه مشارکت چشمگیر شهروندان را در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کرد. چرا که رضایت خالق در رضایت خلایق و خصوصا محرومان است و نه چند نماینده مجلس که در برابر گرفتن حقوق ملت از دست اندرکاران به رضایت خود می اندیشند.

درخبرها آمده است که برخی از نمایندگان در برابر عدم استیضاح وزیر صمت درخواست هایی داشته اند. از این منظر اگر این اخبار درست باشد باید مجلس فعلی را مجلس شاسی بلند بگیران نامید. رضایت مردمانی که تحت حاکمیت و مسئولیت یک نظام سیاسی هستند از اهمیت برخوردار است یا رضایت تعدادی از نمایندگان که با کمترین آرا روی صندلی های مجلس نشسته اند.

شهروندان حرف هایی دارند. ملت بزرگ ایران اسلامی مایل هستند که همواره نسبت به رفع مشکلات با دولت و حاکمیت همکاری کنند تا چرخ مملکت بچرخد و احوال اجتماعی بهتر گردد و امنیت آنان فراهم شود و عدالت بهتری در کشورحاکم گردد تا شاهد عملیات های تروریستی نباشند و بساط تورم، گرانی و تبعیض و اختلاس و ویژه خواری خواص همچون شاسی بگیری جمع گردد. ملت ایران نسبت به این موضوع بسیار حساس شده اند اینکه همواره رای از مردم بگیرند و برخی راه ملت را نادیده بگیرند و مشاهده کنند که برخی نمایندگان ملت راه دیگری می روند موجب می گردد مردم مجلس را در راس امور ندانند.

اگر اشتراکی در بین منافع هر دو سویه یعنی منافع نمایندگان و ملت وجود داشت، مردم در کنار دولتمردان می ایستند و اگر ویژه خواری ها را مشاهده کنند آن هم ویژه خواری برخی نمایندگان به ظاهر انقلابی که جمهوریت و رای مردم را نادیده می گیرند، دیگر به مسئولین اقبال نمی کنند. برخی از نمایندگان که وابسته به احزاب نامدار هستند صراحتا اعلام کرده اند که نظر ملتی که به آنها رای داده اند مهم نیست. اینگونه سخنان از سوی نمایندگان در مجلس را اگر در کنار ادعای پس گرفتن امضای نمایندگان در برابر وعده گرفتن شاسی بلند بگذاریم، تمامی این موارد موجب می شود که مردم از این مجلس و دولت ناراضی شوند.

عدم رضایت مردم در حدی است که امام جمعه قم اعلام می کند که وضعیت اقتصادی مردم رضایت بخش نیست. این موارد باعث می شود مردم همیشه در صحنه ایران و خصوصا طیفی که سنتی است و همواره در انتخابات ها شرکت می کند، تکلیف این طیف را که منافع خود را به منافع ملت ترجیح می دهد، در انتخابات آینده مشخص کند و در مجلس آینده بسیاری از مجلسیان امروز را از حضور در پارلمان ایران محروم کنند. عاقبت این شاسی بگیران، خانه نشینی است.

منبع: آرمان ملی

482903