استاندار ایلام:

توسعه پایدار، نیازمند امنیت در مرزها می باشد

محمد نوذری گفت: امنیت مرزها فرصت بسیار خوبی برای رشد اقتصاد می باشد و امنیت و اقتدار در مرزها  منجر به توسعه پایدار در استان می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام صبح امروز در نشستی با حضور فرمانده مرزبانی استان و معاون مدیرکل امور مرزی وزارت کشور، مطرح داشت: امروز به لطف خدا و تلاش بی بدیل مرزبانان، مرزهای استان در امنیت کامل می باشند.

وی ادامه داد: امنیت مرزها فرصت بسیار خوبی برای رشد اقتصاد می باشد و امنیت و اقتدار در مرزها منجر به توسعه پایدار در استان می شود.

نوذری با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم تلاش های فراوانی برای امنیت مرزهای ایران اسلامی صورت گرفت، ابراز داشت: تلاش و کوشش مرزبانان مرزهای استان در سال های گذشته، که باعث این امنیت بی بدیل در مرزهای استان شده است، شایسته تقدیر و تشکر می باشد.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم پروژه های نمیه تمام در مرزها را تا پایان دولت، به اتمام برسانیم، اظهار داشت: مرزهای استان با ایجاد دو بازارچه مرزی چنگوله و چیلات و گذز مرزی شدن چیلات، جزو مهم ترین مرزهای کشور در زمینه اقتصادی خواهند شد.

استانداری ایلام درپایان با اشاره به اینکه این استان بیشترین مرز را با کشور عراق دارد، عنوان کرد: در نشست مشترک توسعه شرق و غرب که با حضور مقامات کشوری برگزار گردید، خواستار تشویق سرمایه گذاران مرزی برای، ایجاد سرمایه‌گذاری بیشتر شده‌ایم.

نوروزی_استان ایلام

268145