به همت بسیج جامعه پزشکی بانه؛

بیماران چشمی در بانه به صورت رایگان ویزیت شدند

مدیر بسیج جامعه پزشکی بانه گفت: به همت بسیج جامعه پزشکی بانه؛بیماران چشمی در این شهرستان توسط جمعی از چشم پزشکان جامعه پزشکی تهران به صورت رایگان ویزیت شدند.

تصویر بیماران چشمی در بانه به صورت رایگان ویزیت شدند

کردستان ـ علی حسن بیگی؛ مدیر بسیج جامعه پزشکی بانه در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون عنوان کرد: به حضور 4 نفر از چشم پزشکان جامعه پزشکی استان تهران و نیز حمایت های جامعه پزشکی بانه بیش از 1600 بیمار در این شهرستان به صورت رایگان معاینه گردیدند.

مدیر بسیج جامعه پزشکی بانه ادامه داد: همچنین در این اقدام خیرخواهانه به بیماران 1300 عدد عینک طبی به صورت رایگان اهدا گردید.

حسن بیگی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این چشم پزشکان به مدت 5 روز در بانه حضور داشتند و تمامی امور پزشکی و معاینه را به صورت رایگان به مردم این شهرستان ارائه کردند که بی شک حضور این گروه نقش بسیار مهمی در بعد درمانی بیماران چشمی این منطقه دارد.

مدیر بسیج جامعه پزشکی بانه اظهار داشت: در ابتدا برنامه ریزی برای حضور 3 روز این تیم از چشم پزشکان صورت گرفته بود که با وجود استقبال بیماران این طرح به 5 رسید که در حین معاینه 64 بیمار نیازمند جراحی تشخیص داده شدند و ان شاء الله در اولین فرصت این بیماران در بیمارستان کوثر سنندج به صورت رایگان مورد عمل جراحی چشم قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه در کنار این طرح، بیش از 2 هزار ماسک به صورت رایگان بین مردم شهرستان بانه توزیع شده است، تاکید کرد: این طرح در قالب طرح شهید رهنمون و طرح شهید سلیمانی انجام گرفته است.

آیین مهر ـ استان کردستان

234543