فرمانده انتظامی کردستان خبر داد:

یک تن مواد مخدر در کردستان کشف شد/ رشد17 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت:در سالجاری بیش از یک تن مواد مخدر در استان کردستان کشف شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد 17 درصدی دارد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سردار علی آزادی امروز در جمع فرماندهان و کارکنان فرماندهی انتظامی کردستان ضمن تقدیر از زحمات پلیس در راستای تامین نظم و امنیت جامعه اظهار داشت: امنیتی که اکنون در کشور جاری است معلول سالها تلاش و مجاهدات فرزندان این سرزمین است.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه گفت: نیروی انتظامی، نیروی مردمی است به گونه ای که می توان گفت که نیروی انتظامی نیرویی با مردم، برای مردم و در خدمت مردم و جامعه می باشد که جان خود را برای حفظ امنیت مردم و جامعه فدا می کند.

این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی در کنار سایر دستگاه های امنیتی و نظامی با تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت پایدار و مثال زدنی در کشور به وجود آورده و برای تامین این امنیت شهدای زیادی تقدیم این میهن نموده است.


بیشتر بخوانید:

بیش از یک تن انواع مواد مخدر در زنجان کشف شد

سرکرده باندهای سازمان یافته قاچاق سلاح و مواد مخدر در دام سربازان گمنام


سردار آزادی در ادامه سخنان خود به ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی استان کردستان از ابتدای سالجاری تاکنون پرداخت و گفت: نیروی انتظامی استان کردستان امسال اولویت خود را در برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و کالاهای قاچاق قرار داده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: در همین راستا در سالجاری بیش از یک تن مواد مخدر در استان کردستان کشف شده است که نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد 17 درصدی دارد.

این مقام انتظامی در پایان سخنان خود اظهار داشت: همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 1700 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزها و سطح استان کردستان کشف و ضبط شده است که در این حوزه هم نسبت به سال گذشته بیش از 26 درصد رشد داشته ایم.

براساس این گزارش، در پایان این جلسه، از خانواده های شهدای نیروی انتظامی در استان کردستان؛ خانواده شهید «امجد محمدی و فردین احمدی فر» تجلیل به عمل آمد.

شفیعی ـ استان کردستان

224507