فرمانده انتظامی کردستان در گفتگو با پرسون:

کشف 13 دستگاه «ماینر» قاچاق در کامیاران/ دستگیری دو متهم پرونده

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق شدیم که از جابجایی و خروج بیش از 179 هزار نخ سیگار قاچاق و نیز 13 دستگاه ماینر از شهرستان کامیاران توسط  قاچاقچیان و سودجویان جلوگیری کنیم.

کردستان ـ سردار علی آزادی؛ فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار پرسون در کردستان اظهار داشت: خوشبختانه هوشیاری نیروی انتظامی استان کردستان باعث جلوگیری از بسیاری قاچاق ها در سطح منطقه شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه با اشاره به کشف محموله قاچاق در شهرستان کامیاران، بیان کرد: خوشبختانه با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی موفق شدیم که از جابجایی و خروج بیش از 179 هزار نخ سیگار قاچاق و نیز 13 دستگاه ماینر از شهرستان کامیاران توسط قاچاقچیان و سودجویان جلوگیری کنیم.

این مقام انتظامی به ارزش این کالاهای کشف شده اشاره کرد و بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده در این عملیات را 6 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در این عملیات 2 نفر از قاچاقچیان بازداشت شده اند که برای انجام سلسله مراتب قانونی تحویل مقامات قضایی شده اند.

شفیعی ـ استان کردستان

229329