فرمانده انتظامی کردستان خبر داد:

کاهش 10 درصدی تردد در محورهای کردستان و افزایش 5 درصدی تلفات جاده ای

فرمانده انتظامی کردستان گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه، میزان تردد در محورهای کردستان با کاهش 10 درصدی روبرو بوده است ولی با این وجود میزان جانباختگان در تصادفات جاده ای در این استان 5 درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سردار علی آزادی؛ فرمانده انتظامی کردستان امروز در جلسه کمیسیون ایمنی و کاهش سوانح رانندگی راه‌های کردستان اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه، میزان تردد در محورهای کردستان با کاهش 10 درصدی روبرو بوده است ولی با این وجود میزان جانباختگان در تصادفات جاده ای در این استان 5 درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال گذشته داشته است.

فرمانده انتظامی کردستان افزود: لذا می توان گفت که امسال تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات درون شهری ۲ نفر و برون شهری ۱۱ نفر نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

سردار آزادی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در ۲ سال گذشته در مجموع ۷۹ نفر از آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات کاهش یافته است که نسبت به مدت مشابه آن در سال‌های ۹۵ و ۹۶، ۱۰ درصد کمتر است.


بیشتر بخوانید؛

تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در شیراز

تصادف زنجیره‌ای به دلیل فیلمبرداری از حادثه!


در ادامه این نشست، سرهنگ برزو مرادی؛ رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان نیز در سخنانی عنوان کرد: بیشترین تصادفات وسایل نقلیه در سطح استان کردستان مربوط به سواری و موتورسیکلت است.

سرهنگ مرادی در پایان سخنان خود عنوان داشت: در شهرهای سنندج، سقز و قروه معابر تصادف ‌خیز وجود دارد که این معابر باید با استانداردهای روز دنیا اصلاح شوند.

شفیعی ـ استان کردستان

227282