مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان خبر داد:

خریداری 5 واحد مسکونی برای مددجویان توسط نیکوکار سنندجی

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: یکی از خیرین و نیکوکاران سنندج برای 5 خانواده مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) 5 واحد مسکونی خریداری نمود.

به گزارش سایت خبری پرسون ازکردستان، محمدرسول شیخی زاده؛ مدیر کل کمیته امداد استان کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه یکی از نیکوکاران سنندج با هزینه خویش 5 واحد مسکونی را برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) خریداری کرده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان ادامه داد: ارزش این منازل خریداری شده از سوی نیکوکار سنندجی مبلغی بیش از یک میلیارد و 770 میلیون تومان می باشد.

شیخی زاده در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: همچنین این نیکوکار سنندجی در پروژه های عام منفعه دیگر همانند تهیه منزل برای مددجویان حضور فعالانه خواهند داشت، لذا تفاهم نامه ای در این زمینه بین کمیته امداد سنندج و وی منعقد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: اولویت کمیته امداد امام خمینی تامین مسکن برای خانواده های دارای زنان سرپرست، ایتام، بیماران زمین گیر و خانواده های بالای ۳ نفر جمعیت است.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این نهاد برای خرید و ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش ساکن در شهر؛ ۳۰ میلیون تومان بلاعوض، ۳۰ میلیون تومان به صورت تسهیلات قرض الحسنه و مابقی را از محل کمک خیران و آورده مددجو تامین می نماید.

شیخی زاده گفت: از سوی دیگر بر اساس تفاهم نامه بین کمیته امداد و بنیاد مسکن، مددجویان روستایی می توانند با معرفی این نهاد از ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن استفاده کنند.

آیین مهر ـ استان کردستان

221163

مطالب مرتبط