معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمانشاه:

برای ساخت ۳۰۰ خانه مددجویان، نیازمند اقدام به موقع متولیان امر هستیم

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: با توجه به ساخت مسکن مددجویی و فرصت ایجاد شده برای ساخت 300 واحد مسکونی، خواستار پیگیری و اقدام به موقع متولیان امر شد.

کرمانشاه_ پرسون؛ شهاب حسینی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمانشاه، در هشتاد و هفتمین جلسه شورای معاونین بهزیستی استان کرمانشاه. ضمن تشکر و قدردانی از زحمات معاونین و پرسنل، دراین جلسه خواهان هزینه کرد به موقع اعتبارات ابلاغی شد و گفت: حوزه مالی هم موظف است در اسرع وقت نسبت به رسیدگی و پرداخت اقدام نماید و در صورت واخواهی مراتب را به معاونت مربوطه اعلام نماید.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان کرمانشاه، در راستای پیشگیری از بیماری کووید۱۹و رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز دولتی و غیر دولتی و صدور پروانه مراکز مثبت زندگی، خواستار رعایت بیشتر و اجرای کامل دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد.

لازم به ذکر است: دراین جلسه ضمن بررسی مانده اعتبارات، هر کدام از معاونین و اعضاء نقطه نظرات و مشکلات سر راه را بیان نمودند و راهکارهای لازم جهت رفع موانع بررسی شد.

حسینی در بخش دیگری از سخنانش به ساخت مسکن مددجویی اشاره کرد و با توجه به فرصت ایجاد شده برای ساخت 300 واحد مسکونی، خواستار پیگیری و اقدام به موقع متولیان امر شد.

این مسئول در ادامه گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی به متراژ متوسط ۶۰ متر ،مبلغ ۵۰ میلیون وام و چهل میلیون کمک بلاعوض پرداخت میشود.

حسینی در ادامه به پازل همدلی که جهت تهیه نوشت افزار برای مددجویان تشکیل شده اشاره کرد و خواستار مشارکت و اطلاع رسانی حداکثری شد.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

207907