موفقیت

نحوه پول توجیبی دادن به کودکان یکی از موارد مهم در تربیت اقتصادی است که اگر به‌طور صحیح اجرا نشود، نه تنها به کودکان مدیریت مالی را آموزش نمی‌دهد، بلکه آن‌ها را پرتوقع می‌کند، بنابراین لازم است تا با اصول آن و اشتباهات رایج در آن به‌طور کامل آشنا شوید.
اعتماد به نفس چهره، احساس رضایت و خوشحالی از ظاهر خود است. این نوع اعتماد به نفس، بر پایه پذیرش و دوست داشتن خود و ویژگی‌های ظاهری‌مان بنا شده است.
تحقیقات نشان می‌دهند که انسان‌ها در تشخیص فرد دروغگو و راستگو ضعیف عمل می‌کنند، با این حال برای شناسایی آنها راه‌حل‌های خوبی هم وجود دارد.
راه‌های ساده‌ای برای افزایش هورمون‌های شادی وجود دارند؛ در حالی که این روش‌ها می‌توانند خلق و خوی ما را به طور موقت تقویت کنند برای شادی واقعی یا رضایت بیشتر ضروری است که حتماً به دلایل اصلی ناراحتی خود رسیدگی و به طور ریشه‌ای آن‌ها را حل کنیم.
هیچ چیزی به اندازه مکالمه زنده با دیگران نمی‌تواند سرعت یادگیری زبان انگلیسی را افزایش دهد. سعی کنید با شرکت در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین یا حضوری، به طور مرتب با افراد دیگری که در حال یادگیری هستند در ارتباط باشید و با آن‌ها انگلیسی صحبت کنید.
حتما برای شما پیش آمده که بخواهید کاری را مطابق میلتان انجام دهید، اما در عوض یکی از نزدیکانتان از والدین تا خواهر و برادر تا همسر و ..، طوری با شما رفتار می‌کنند که احساس ضعف به شما دست می‌دهد و از تصمیمتان منصرف می‌شوید.
یک نویسنده، گفت: برخی یافته‌ها نشان می‌دهد که خشم، تلاش برای کسب اهداف مطلوب را افزایش می‌دهد و اغلب منجر به دستیابی به موفقیت‌های بزرگ می‌شود.
ممکن است چیزی را درست ندانند، حتی اگر عادتی کاملاً سالم و مفید برای سلامت جسم و روان مان باشد. طرز فکر ما درباره ی نحوه ی انجام کارها در هنجارهای اجتماعی ریشه دارد، هنجارهایی که بسیاری از آن ها با منطق جور درنمی آیند.

افکار منفی و تکراری می‌توانند به ذهن افراد آسیب بزنند و در کیفیت زندگی تأثیرگذار باشند. این مقاله به شما روش های مختلفی را معرفی می‌کند که می‌توانید از آنها برای توقف و کاهش افکار منفی تکراری خود استفاده کنید.
برخی مواقع این سوال برای ما به وجود آمده که چرا به‌رغم تمامی تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم، باز هم هشتمان گرو نهمان است. پاسخ این است که خوب زندگی کردن، نیاز به مهارت دارد. اما چگونه؟ در این مقاله، سعی دارم چگونگی خوب زندگی کردن را در قالب یک مدل، ارائه کنم.
حتما یک یا چند نفر در محیط‌های کاری هستند که همیشه بداخلاقند، همیشه به دیگران سخت می‌گیرند، همیشه اعصاب دیگران را خرد می‌کنند و طبیعتا همیشه منفورترین آدم در محیط کار هستند.
ورزش کنید تا سلامت بمانید. این جمله را زیاد شنیده ایم و اغلب تصور می کنیم، توصیه به ورزش و تحرک فقط برای سلامت جسم است.
اعتماد به نفس داشتن شاه‌کلید مواجهه با موقعیت‌ها و مسائل ریز و درشت زندگی است. فردی که این قدرت و یا به عبارتی مهارت را دارد می‌تواند در حل مشکلات و امور روزانه خود فارغ از نتیجه آن، تصمیم درستی بگیرد.
صرفا یک هفته حضور در یک دوره فشرده زبان به بهبود سطح تمرکز کمک می کند کارشناسان دریافتند دانش آموزانی که در یک دوره کوتاه آموزش اسکاتلندی حضور داشتند پیشرفت های قابل توجهی در توانایی تغییر توجه خود مشاهده کردند.
اهمیت شرکت کودکان در ورزش‌ها و فعالیت‌های گروهی فراتر از فواید سلامت جسمی است که مزایای اجتماعی و عاطفی را برایشان فراهم می کند، زیرا ورزش یک راه عالی برای تعامل اجتماعی میان کودکان است.