موفقیت

داشتن شایستگی شغلی یکی از مهمترین مواردی است که میتواند شما را به شغل مورد نظرتان برساند. در این مطلب شما را با شایستگی شغلی و انواع آن آشنا می کنیم.
قانون ارتعاش یکی از قوانین اولیه جهان هستی است، در صورتی که بدانید چطور برای خواسته ها و اهدافتان ارتعاش مثبت به کائنات بفرستید ، در مسیر درست برای رسیدن به اهدافتان قرار خواهید گرفت. در این مطلب شما را با قانون ارتعاش آشنا می کنیم.
تکنیک 10 - 10 - 10 به شما کمک میکند تصمیمات عجولانه نگیرید و به عواقب کوتاه مدت و بلند مدت تصمیمتان فکر کنید و به این ترتیب ، از بروز آسیب های ناخواسته به زندگیتان جلوگیری کنید. در این مطلب شما را با تکنیک 10-10-10 آشنا می کنیم.
در این مقاله به بررسی راه‌های حفظ سلامتی در محیط کار پرداخته می‌شود. اطلاعات و نکاتی که در اینجا ارائه می‌شود، به شما کمک خواهد کرد تا محیط کار خود را بهینه‌تر و سلامتی بیشتری داشته باشید.
براساس یک تحقیق جدید دانشگاه «بینگهمتون» در نیویورک؛

شایعه‌سازی در محل کار مفید است!

براساس یک تحقیق جدید، شایعه‌پراکنی در محل کار می‌تواند احتمال جابه‌جایی کارکنان را کاهش دهد و به‌طور بالقوه باعث بهبود اثربخشی شرکت شود.
تنبلی لزوما به معنای انجام ندادن هیچ‌کاری نیست؛ تنبلی اغلب به معنای اهمال‌کاری، پرهیز از چالش یا به کم قانع شدن است. تنبلی رویکردی در زندگی است که می‌تواند شما را عقب نگه دارد.
برای قبولی در آزمون تیزهوشان، دانش آموزان باید علاوه بر داشتن استعداد و هوش بالا، از آمادگی کافی برخوردار باشند. امروز در این مطلب قصد داریم به بررسی مدارس تیزهوشان و نحوه ورود به این مدارس صحبت کنیم و در پایان بهترین موسسه برای قبولی در تیزهوشان را به شما معرفی خواهیم نمود؛ همراه ما باشید.

مشکلات اقتصادی برای همه انسان ها ممکن است وجود داشته باشد، اما اگر شما همیشه بی پول هستید بهتر است به عادات اشتباهتان در زندگی روزمره توجه داشته باشید.
برای یادگیری زبان آلمانی اهداف مختلفی ممکن است وجود داشته باشد برای مثال می‌توان مهاجرت کاری، ملاقات خانواده، تجارت، تحصیل و… را نام برد. اما بدون توجه به این که به چه علتی می‌خواهیم زبان آلمانی را یاد بگیریم، اینکه چطور یاد بگیریم و لذت بردن از مسیر آموزش اهمیت ویژه ای دارد.
تحقیقات نشان داده است که سازمان ها از تنوع افکار سود میبرند و گروه هایی از افراد با تجربیات زندگی متفاوت بهتر از گروه هایی با تجارب زندگی مشابه قادر به تشخیص مشکلات و ارائه راه حل های خلاقانه هستند. اما اگر برخی از اعضای تیم احساس راحتی در صحبت کردن نداشته باشند، تکلیف چیست؟ اگر از به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود بترسند یا در برابر پرسیدن سوالات چالش برانگیز مقاومت کنند، چه؟
افزایش رضایت شغلی کارکنان بسیار قابل اهمیت است چرا که این کارکنان هستند که تیم کاری شما را می سازند و اگر از کار خود راضی نباشند پیامدهای بدی در انتظار گروه خواهد بود.
وقتی در یک جمع، از نوع حرف‌ زدن و سخنرانی‌مان تعریف‌ می‌کنند که در قدم اول، منظورمان را درک‌ کنند. پس باید واضح صحبت کنیم و حرف‌مان را به اصطلاح نپیچانیم.
افرادی که هرگز در زندگی پیشرفت نمی‌کنند، معمولاً عادت دارند که دیگران را به خاطر شکست‌های خود سرزنش کنند. آن‌ها به جای اینکه مسئولیت اعمال و نتایج خود را برعهده بگیرند، انگشت اتهام را به سمت افراد دیگر، شرایط یا حتی سرنوشت می‌گیرند.