رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

پیام رهبر انقلاب به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان:

بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره‌ خداداد ملت ایران است

در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.
جلسه سران سه قوه با مقام معظم رهبری یک پیام بسیار مهم داشت و آن عزم حاکمیت برای کمک به اصلاح امور و بهینه‌سازی نظام معیشتی مردم است که این روزها با مشکل و چالش جدی مواجه شده است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها ممکن است در ابتدای کار، مشکلاتی داشته باشد اما خوش‌عاقبت است.اگر با تلاش و با سینه سپر کردن در مقابل مشکلات بتوانیم بر تحریم‌ها غلبه کنیم و طرف مقابل بی‌اثر شدن تحریم‌ها را ببیند، به‌تدریج دست از تحریم برخواهد داشت.
سخنرانی تلویزیونی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) آغاز شد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای خطاب به جوانان فرانسه، تاکید کردند: سوال این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟
رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا؛

کار برخی افراد در هتک حرمت رئیس‌جمهور غلط بود/ انتقاد متفاوت از اهانت است

رهبر انقلاب اسلامی با انتقاد شدید و صریح از اقدام برخی‌ها در برخورد با دولت و رئیس جمهور و هتک حرمت ایشان، گفتند: هتک حرمت حرام است و انتقاد با هتک حرمت تفاوت دارد ضمن اینکه امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به همکاری و اتحاد و انسجام نیاز دارد.
فرمانده کل قوا در ارتباط تصویری با مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری گفتند: بدون امنیت همه‌ی ارزشهای مهم کشور دچار اختلال خواهند شد؛ هم رفاه، هم عدالت، هم دانش‌ورزی و دیگر ارزشهای مهم.
امیر حاتمی گفت: مقرر شد به ازای هر روز بستری بیماران مبتلا به کرونا در بخش عادی مبلغ 5 میلیون ریال و در بخش ویژه مبلغ ۱۰ میلیون ریال برای کمک به مراکز درمانی نیروهای مسلح پرداخت شود.
همزمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان، مراسم قرائت زیارت اربعین و عزاداری با حضور رهبر انقلاب، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: بارها درخواست دادیم تا تجهیزات موشکی خریداری کنیم اما رهبری مخالفت کردند؛ اگر آن روز آن خرید را انجام داده بودیم، امروز در این جایگاه قرار نداشتیم.