رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

پس از پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ دوازده روزه با رژیم صهیونیستی، زیاد النَخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی در این نبرد، پیروزی مقاومت فلسطین را به رهبر انقلاب تبریک گفت.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با بیان اینکه ماجرای فلسطین، همچنان مهم‌ترین و زنده‌ترین مسئله‌ مشترک امّت اسلامی است فرمودند: حرکت نزولی و رو به زوال رژیم دشمن صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت.
تشریح برنامه های گرامیداشت روز قدس؛

ساعت ۱۱ آخرین جمعه ماه رمضان؛ سخنرانی رهبر معظم انقلاب

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سخنرانی رهبر انقلاب در روز قدس خطاب به مردم ایران و جهان اسلام ساعت ۱۱ روز جمعه (روز قدس) به صورت زنده از شبکه های داخلی و برون مرزی پخش می شود.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفتند و تاکید کردند: او در مسوولیت‌های بزرگ و اثرگذار در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت کرده و در همه آن ها سربلند و موفق بوده است.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی تاکید کردند: ارتش در صحنه و آماده انجام مأموریت است آمادگی‌ها را تا سر حد نیاز افزایش دهید.
با موافقت رهبر معظم انقلاب انجام شد؛

عفو و تخفیف برای 215 محکوم تعزیرات حکومتی

مدیرکل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از عفو و تخفیف مجازات ۲۱۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خبر داد.
در چهار استان کشور از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شد تا سرنوشت ۶ کرسی خالی این مجلس در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ مشخص شود.
رفراندومی برای تمام ایرانیان؛

12 فروردین؛ روز آری به جمهوری اسلامی

۱۲ فروردین سال ۵۸ یکی از روز‌های تاریخی و مهم ایران اسلامی است. با پیشنهاد امام خمینی، دولت موقت مهندس بازرگان مسئول برگزاری رفراندوم تغییر رژیم سلطنت به جمهوری اسلامی شد. گزارشی درباره سیر برگزاری این رفراندوم را می‌خوانید.