پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد:

افزایش جانباختگان کرونا در فارس به ۹۳۷ نفر

آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می دهد که با مرگ ۱۲ هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به ۹۳۷ نفر رسیده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یکصد و شصت و پنجمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه نسبت به جدی تر شدن خطر کروناویروس در آستانه آغاز فصل سرما هشدار داد و گفت: از مردم استان فارس می خواهیم همچنان از شرکت در هرگونه مراسم و مکان های تجمع خودداری کنند و توصیه ها و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرید.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا جان 2 کرمانشاهی را گرفت/ تاکنون 573 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان 2 نفر می باشد که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کروناخبر داد؛

خیز آرام آمار تعداد کرونایی‌ها در فارس

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به توقف روند نزولی عداد مبتلایان مثبت به بیماری کووید ۱۹ در استان، درصد اشغال تخت‌های عادی کرونایی را ۵۹ و تخت‌های ویژه را ۳۹ درصد اعلام کرد.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

قاتل زنجیره ای 2 کرمانشاهی را کشت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان 2 نفر می باشد که از این تعداد یک مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.
معاون پژوهش و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تصریح بر این نکته که پرداختن به صلح می‌تواند ایجاد همه گیری‌ها را در دنیا کنترل کند، گفت: در این شرایط تنها صلح و مفاهمه است که می‌تواند نجات‌بخش ملت‌ها و مردم باشد
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته؛

تاخت و تاز کرونا جان 4 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۴ نفر می باشد که از این تعداد دو مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان:

شهرستان های همدان در وضعیت نارنجی قرار دارند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینای همدان در خصوص آخرین وضعیت کرونا گفت: تمام شهرستان‌ها استان همدان در وضعیت یکسان و نارنجی قرار دارند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که در جلسات اخیر با خبرنگاران هشدار جدی کرونا را اعلام کرد و گفت: میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در ۷ تا ۸ ماه اخیر بیشتر از میزان مرگ و میر هشت سال جنگ تحمیلی است.
در موج دوم کرونا (از اواخر اردیبهشت تاکنون) بیش از سه هزار مبتلا به کووید 19،در سطح شهرستان جهرم شناسایی شدند. این در حالیست که پیش بینی می شود در پاییز پیش رو، کرونا با موجی سخت تر و سهمگین تر بروز کند.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ؛

اوج گیری دوباره کرونا جان 6 کرمانشاهی را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته 6 هم استانی دیگر بر اثر کرونا و تشخیص قطعی این بیمای جان خود را از دست دادند که ۵ نفر از این عزیزان در شهرستان کرمانشاه و یک نفر از شهرستان اسلام غرب است.

نایب رئیس هیأت کشتی استان همدان گفت: کشتی بانوان همدان در شرایط بسیار خوبی قرار داشت که متأسفانه ویروس کرونا تمام برنامه‌ریزی‌های ما را دچار اخلال کرد.
معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش فسا خبر داد:

ابتلای سه دانش آموز فسایی به کرونا

معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش فسا از ابتلای سه دانش اموز فسایی به بیماری کووید ۱۹ خبر داد و گفت: هر سه مورد ابتلا، خارج از محیط مدرسه اتفاق افتاده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست روزانه ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ در دانشگاه هشدار داد زنگ خطر شیوع کروناویروس در استان بار دیگر به صدا در آمده و همه باید هوشیار باشیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد:

بستری ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان همدان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از بستری شدن۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان خبر داد و گفت: روند ابتلا به کرونا در استان همدان رو به افزایش است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیرازخبر داد:

مرگ ۵ هم استانی مبتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس طی روزهای اخیر، تاکید کرد: اولویت خانواده ها در ایام کرونا، باید آموزش توصیه های بهداشتی به فرزندان باشد.
سرگردانی ۷ ماهه فعالان مراکز فرهنگی و هنری خراسان شمالی؛

اهالی فرهنگ و هنر منتظر تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هستند

حدود 7 ماه از تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری به دلیل شیوع کرونا، این ویروس منحوس می گذرد و بیشتر فعالیت های فرهنگی و هنری تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته است. اگرچه چراغ فعالیت های فرهنگی و هنری در برخی استان ها روشن شده و شاهد رقم خوردن اتفاقات مختلفی همچون برپایی نمایشگاه ها و اجرای نمایش هستیم، اما قفل تعطیلی بر در فعالیت های فرهنگی و هنری خراسان شمالی جا خوش کرده است و به نظر می رسد قرار نیست به این زودی ها شاهد رونق مراکز فرهنگی و هنری باشیم.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

روز بدون فوتی در استان کرمانشاه/ تاکنون 546 نفر جان باخته اند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به 546 نفر رسید.