بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین تهران گفت: هموطنان می توانند میوه مورد نیاز خود برای شب یلدا را از میادین میوه و تره بار، با قیمت ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت‌های سطح شهر تهیه کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران صادرات را علت اصلی افزایش قیمت تخم‌مرغ عنوان کرد و گفت که در جلسه اخیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان تهران مقرر شده تا روز شنبه تخم‌مرغ مورد نیاز شبکه‌های توزیعی به قیمت مصوب در شبکه‌های توزیع به اندازه کافی توزیع شود.
سخنگوی دولت گفت: در صورتی که نتوانیم نفت را در بازار جهانی به فروش برسانیم پیش بینی شده است با مشارکت دادن مردم در خرید نفت و فروش داخلی این درآمد محقق شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش مالیات در بودجه ۱۴۰۰، گفت: باید گروه‌هایی که از تمکن مالی بالایی برخوردارند مالیات بیشتری پرداخت کنند؛ در این راستا دولت باید وضع مالیات بر خودرو و خانه‌های لوکس را مدنظر قرار دهد.
عاون اول رییس جمهوری با تاکید بر پیگیری جدی برای تامین کالاهای اساسی و دارو برای سه ماه پایانی سال، گفت: با دریافت‌کنندگان ارز ۴۲۰۰تومانی که کالا وارد نکردند، برخورد جدی می‌شود.
رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه رکود در بازار طلا بی سابقه بوده است گفت: کسانی که مصنوعات طلا خریداری می کنند در درازمدت دچار زیان نمی شوند.
رئیس‌جمهور گفت: دشمنان که در طول دو و نیم سال اجرای سیاست ضدایرانی فشار حداکثری نتوانستند به هدف متوقف کردن اقتصاد ایران برسند، از روند بهبود در اقتصاد ایران عصبانی‌اند و می‌خواهند در این چند هفته امواج منفی به اقتصاد بفرستند.
معاون پارلمانی رییس جمهوریبا بیان اینکه منابعی که نمایندگان برای اجرای طرح الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی تعیین کرده‌اند قابل وصول و پایدار نیست،‌ گفت: تیم اقتصادی دولت در حال چاره اندیشی برای تامین منابع این طرح هستند.
با یک محاسبه ساده می‌توان فهمید کسی که طبقه آخر را خریده، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای آن پول داده است. این شخص چقدر باید پول داشته باشد که فقط برای یک واحد مسکونی خود چنین مبلغی بپردازد؟