حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فراجا اعلام کرد که برای تامین نیروی انسانی خود از میان مردان دارای مدرک دپپلم جذب نیرو انجام می‌دهد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین از ارائه بیش از 918 مورد خدمات حمایتی و قضائی در دفتر حمایت از کودکان، زنان و خانواده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین خبر داد.
فرمانده انتظامی رشت گفت: ماموران انتظامی شهرستان رشت، با حضور به موقع در صحنه، مانع از خودسوزی خانم ۵۰ ساله شدند.
افراد به دلایل مختلف ممکن است تصمیم به تغییر نام و نام‌خانوادگی خود داشته باشند و بخواهند شناسنامه خود را در این خصوص اصلاح کنند، لازم است بدانیم این موضوع مستلزم قوانینی است که باید به آن‌ها توجه کرد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، گفت: آتش سوزی کارخانه خودروسازی در منطقه ارگ جدید بم در محل انبار ضایعات ایجاد شده بود.
رئیس قوه قضاییه گفت: گرانبهاترین و ارزشمندترین سرمایه قوه قضاییه، قضات و کارکنان هستند؛ اگر خدای‌ناکرده به این سرمایه خدشه‌ای وارد شود، با تجویز و تجهیز بالاترین و بهترین ابزار و امکانات نیز تحقق کامل و جامع قضای اسلامی میسر نخواهد بود.
رئیس دیوان عالی کشور در جلسه هیات عمومی:

در فضای مجازی باید از ارزش های والای امت اسلامی دفاع کنیم

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه هیأت عمومی گفت: در این مقطع زمانی جهاد فی سبیل الله و حفظ این نظام الهی بر همه ما واجب است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم عندالله مسئولیم. امروز جهاد تنها مبارزه تن به تن نیست بلکه در فضای مجازی باید از ارزش های والای امت اسلامی دفاع کنیم.
کودک ۶ ساله نهاوندی که به رودخانه خروشان گاماسیاب نهاوند افتاده بود، متاسفانه بعد از ساعت ها جستجو سرانجام پیکر بی جانش در نبود و فقدان یک دست لباس غواصی و تجهیزات غواصی، از رودخانه بیرون کشیده شد.
با رای دیوان عدالت اداری

یک مصوبه شورای حقوق و دستمزد باطل شد

هیات عمومی دیوان عدالت اداری به شکایت مطرح شده توسط تعدادی از مستخدمان دولت علیه سازمان اداری و استخدامی کشور، شورای حقوق و دستمزد و شورای توسعه سرمایه انسانی رئیس جمهور در مورد مقرره ای که این ترمیم حقوق را در سایر مولفه های پرداختی بدون تاثیر ذکر کرده بود رسیدگی کرد.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور با اشاره به شمار فوت شدگان تصادفات رانندگی گفت: بر اساس تحلیل‌های همکاران من در پلیس راهور، ۴۱ درصد متوفیان تصادفات سال گذشته، عابران پیاده بودند و متاسفانه ۶۰ درصد این افراد در بزرگراه‌ها جان خود را از دست داده‌اند.