رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران:

دورکاری کارکنان در پایتخت مجددا اعمال شود

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: شرایط جدید بیماری کرونا در تهران کماکان به گونه‌ای است که وضعیت شهر در شرایط کاملاً بحرانی و پر خطر قرار دارد و به نظر می‌رسد دوباره نیازمند اتخاذ دورکاری کارکنان در پایتخت هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

پیشنهاد نامگذاری دوم مهر ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدای منا

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مکاتبه‌ای را از ۳ ماه پیش شروع کرده‌ایم تا روز دوم مهر ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدای منا ثبت شود.

مدیر واحدساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری گفت: ساعات اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در پاییز مشابه تابستان و از ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۶ است.
پرسون گزارش می دهد؛

جان انسان چند؟

در بسیاری از تصمیم‌گیری‌های سلامت، قیمت گذاری را به طور صریح افرادی پشت پرده انجام می‌دهند و ما به صورت ضمنی تحت تاثیر آثارش قرار می گیریم و متاسفانه نمیشه از آن فرار کرد یعنی لاجرم که این اتفاق رخ دهد.
روز شنبه 29شهریورماه ۱۳۹۹ مراسم اهدای جوایز قرعه‌کشی «طرح یاری» با حضور مدیرعاملان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه‌ و صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین رئیس هیات‌مدیره بانک صادرات برگزار شد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور خبر داد؛

آخرین تغییرات طرح «نوبت‌دهی اینترنتی» در مراکز تعویض پلاک

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از ثبت نام موفق 100 هزار شهروند تهرانی در سامانه نوبت دهی اینترنتی خبر داد و گفت: ‌از امروز 7 کلانشهر و 3 استان دیگر نیز با نوبت دهی اینترنتی کار تعویض پلاک وسایل نقلیه را انجام خواهند داد.
پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر؛

سهمیه سوخت مرداد ماه وانت بار‌ها واریز شد

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره زمان واریز سهمیه سوخت مرداد و شهریور ماه وانت بار‌ها توضیحاتی داد.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس صادرات بی‌رویه را دلیل اصلی گرانی تخم‌مرغ دانسته و می‌گوید با تداوم این امر، تخم‌مرغ نیز همانند بسیاری از مواد غذایی ارزشمند از سفره غذایی مردم حذف خواهد شد.
عارف قندی، مدیریت فروشگاه های رفاه جنوب استان تهران در گفت و گو با پرسون مطرح کرد:

خدمت به مردم و فراهم کردن آسایش، آرمان بزرگ فروشگاه های زنحیره ای رفاه

فروشگاه های زنجیره ای رفاه مدت‌هاست در زمینه مسئولیت اجتماعی فعالیت‌هایی مختلفی با سازمان های هلال احمر، اداره راهنمایی و رانندگی و کمک به مادران سرپرست خانوار و... اجرا کرده است. رقبای موجود در عرصه فروشگاه های زنجیره ای همیشه به دنبال رقابت بهتر و پیشی گرفتن از همدیگر هستند و به نوعی می خواهند که خدمات بهتری را به مشتری ارائه کنند تا با این کار نسبت به جذب مشتری اقدام شود.
ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: انجام هرگونه برنامه و اقدامات جایگزین جهت موکب های اربعین صرفاً درچارچوب مصوبات و تصمیمات ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) و از طریق ستاد بازسازی عتبات عالیات (کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه اربعین) صورت می پذیرد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: ما با همکاری دستگاه‌های اجرایی مصمم به اجرای دقیق تمام برنامه‌های مرتبط با امور زنان سرپرست خانوار هستیم و در این مورد ضمن حفظ تعامل خود با مجلس، گزارشات اجرای این طرح را به نمایندگان ارائه خواهیم کرد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه در دو روز نخست بازگشایی مدارس، ناوگان اتوبوسرانی در خدمت دانش‌آموزان‌ عزیز و والدین آنها بود، گفت: از اول هفته نسبت به فعال‌سازی سرویس اتوبوس مدرسه در محور های محل استقرار مدارس در 22 منطقه اقدام کردیم. 
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: برآوردها نشان می‌دهد که در ۱۰ سال آینده برای آمادگی در مقابل سوانح و بحران‌ها و پاسخگویی به آنها به ۱۲۰۰ پایگاه امداد و نجات در سراسر کشور نیاز است.

مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) پنجم شهریورماه سال جاری در محل کمیته امداد برگزار شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد:

آمادگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در صورت بازگشایی مدارس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام آمادگی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در صورت بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی از 15 شهریور گفت: با پیش‌بینی مجموعه اقداماتی، خود را برای بازگشایی زودهنگام مدارس آماده کرده‌ایم.