دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرها کشور در گفتگو با پُرسون:

سهم شهرداری ها از درآمد تاکسی های اینترنتی مشخص خواهد شد

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرها کشور گفت: مذاکرات جدیدی با در راستای دریافت سهم شهرداری ها با شرکت های بزرگ تاکسی اینترنتی آغاز شده است.
تصویر سهم شهرداری ها از درآمد تاکسی های اینترنتی مشخص خواهد شد

به گزارش سایت خبری پرسون، احسان متولیان در حاشیه اجلاسیه شهرداران کلانشهرهای کشور که در مشهد برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: براساس دستور وزیر کشور شهرداری ها باید وظیفه نظارتی خود را بر انواع تاکسی ها اعم از اینترنتی و خطوط عادی اعمال کند.

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرها کشور با اشاره به آغاز مذاکره با شرکت های بزرگ فعال در حوزه تاکسی اینترنتی گفت: مذاکرات با کمک وزارت کشور در جریان است تا با ایجاد توافقی دوطرفه سهم شهرداری ها در این موضوع محقق شود.

متولیان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ سهمی از سوی شرکت های فعال تاکسیرانی اینترنتی به شهرداری ها پرداخت نمی شود گفت: در گذشته تفاهم نامه ای میان شهرداری ها در این خصوص ایجاد شد که با رای دیوان عدالت اداری این تفاهم نامه ابطال شد.

وی ادامه داد: سهم مشخصی در این زمینه وجود ندارد و برای هر شهر نسبت به ضرائب خودش باید عددی را در نظر گرفت؛ ضمن اینکه در حال حاضر در برخی از شهرها مصوباتی در این خصوص وجود دارد اما تا این لحظه کلانشهرها بابت این موضوع پولی دریافت نکرده اند.

636474