اسدی: پروژه نیمه تعطیل نداریم

شهردار شیراز گفت: با همکاری شورای اسلامی و شهرداری شیراز پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می رسد.
تصویر اسدی: پروژه نیمه تعطیل نداریم

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛محمد حسن اسدی ظهر امروز در‌ جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی شهرداری و با همکاری شورای اسلامی صرف بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، زیرساخت‌های شهری، فرهنگسرا، پل، تقاطع غیر همسطح، توسعه فضای سبز، پارک، نوسازی و بهسازی معابر و نیز دیگر پروژه‌ها می شود.

وی خاطر نشان کرد: افزایش سرانه ورزشی، مراکز گردشگری، امنیتی، توسعه کمربندی، تجلیل از خانواده شهدا، غرفه رایگان، پیاده‌روی با حضور چند ۱۰ هزار نفر و ساماندهی املاک و رود خانه خشک، استفاده از هوشمند سازی، طرح جامع شهروندی، طرح ترافیک، ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله برنامه‌های دهه فجر در شیراز است.

شهردار شیراز گفت: در راستای‌ توسعه زیر‌ساخت‌های شهری و عمرانی، شهرداری شیراز پروژه‌ نیمه تعطیل‌ ندارد.

رئیس شورای اسلای شهر شیراز در ادامه این نشست افزود: آموزش فرهنگ شهروندی، توزیع و اختصاص اعتبارات با نگاه ۳ درصدی محرومیت زدایی، ۳ درصد محله محوری در کلانشهر شیراز و نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار از دیگر اهداف این نهاد مردمی است.

ابراهیم حسینی بیان داشت: رویکرد شورای ششم در سال جاری توجه به صنعت گردشگری و نیز تحقق امید آفرینی آقشار جامعه به ویژه رضایتمندی عمومی شهروندان است.

598562