۳۵ پروژه شاخص عمرانی در شهرقدس بهره‌برداری شد

معاون امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری قدس گفت: توسعه زیرساخت‌های شهری با هدف افزایش سرانه‌های عمومی از مهم‌ترین اهداف مدیریت شهری است به همین منظور بیش از ۳۵ پروژه شاخص عمرانی در سال ۱۴۰۲ در حوزه های مختلف اجرایی شد.
تصویر ۳۵ پروژه شاخص عمرانی در شهرقدس بهره‌برداری شد

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا بذر افشان در خصوص این خبر اظهار کرد: اقدامات عمرانی شهرداری قدس بر محورهای توسعه زیرساخت‌های شهری با هدف افزایش سرانه‌های عمومی، ساماندهی مشکلات و نواقص موجود در سطح شهر استوار است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اعتبارات عمرانی مناسب پیش بینی شده در بودجه سال گذشته، شاهد اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی، خدماتی، آسفالت معبر و ... بودیم.

ذر افشان خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه مدیریت شهری در خصوص رضایت‌مندی شهروندان، ساماندهی معابر با انجام اقداماتی نظیر اجرای لکه‌گیری و روکش آسفالت، جدول گذاری و پیاده‌روسازی و همچنین اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در سطح شهر است که در سال گذشته با تاکیدات اعضای محترم شورای اسلامی و شهردار محترم در اولویت اجرا قرار گرفت و با بودجه قابل توجهی که به این کار اختصاص داده شد ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر آسفالت شد.

معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و عملیاتی شدن پروژه‌های جدید از اولویت‌های اصلی در نظر گرفته شده در لایحه بودجه سال گذشته بود که خوشبختانه محقق شد.

بذر افشان در پایان تاکید کرد: در اقدامات عمرانی صورت گرفته احداث پروژه‌های متعدد در حوزه‌های ورزشی، فضای سبز، فرهنگی، خدماتی و رفاهی به منظور بهبود و ارتقای شاخص‌های کیفیت زندگی در شهرقدس اجرایی شده است تا با افزایش سرانه‌های عمومی گام مؤثری در دستیابی به توسعه پایدار شهری، افزایش رفاه و جلب رضایت‌مندی شهروندان گرامی برداشته شود.

منبع: ایسنا

635663