بهترین کرم دور چشم از نظر پزشکان (معرفی 7 برند برتر)

کلینیک های زیبایی موظف هستند تا از بهترین محصولات مراقبتی و همچنین از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده کنند تا سلامتی و زیبایی را همزمان برای مشتری هایشان به ارمغان بیاورند.
تصویر بهترین کرم دور چشم از نظر پزشکان (معرفی 7 برند برتر)

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از محصولات پر استفاده در این مراکز کرم های مرتبط با چشم می باشد و معمولا قیمت کرم دور چشم در این فضاها بسیار مناسب تر از سایر مراکز فروش است. این کلینیک ها بهترین کرم دور چشم از نظر پزشکان را استفاده می کنند که معمولا برندهایی چون کلینیک، ام کیو، گرلن و ... سایر موارد هستند.

اگر قصد مراجعه به کلینیک زیبایی را دارید یا می خواهید از این محصولات در خانه استفاده کنید، برای آشنایی با بهترین محصولات مراقبتی پوست از جمله بهترین کرم دور چشم از نظر پزشکان با ما همراه باشید.

لیست بهترین کرم های دور چشم مورد استفاده پزشکان در یک کلینیک زیبایی معتبر

در کنار محصولات مراقبت از پوست همیشه می توان کرم های دور چشم را همراه نیاسینامید و آبرسان ها دید چون این ترکیبات در کنار هم در پوست شما معجزه می کنند. مثلا از خواص نیاسینامید حفظ رطوبت پوست شماست و اگر در کنار کرم های مختلف روی پوست استفاده شود، معجزه بی نظیری را تجربه می کنید.

در ادامه لیستی از بهترین محصولات مراقبتی دور چشم که در کلینیک های زیبایی استفاده می شوند و در خانه نیز می توانید آنها را به راحتی استفاده کنید، بیان کرده ایم. برخی از این ترکیبات عبارتند از:

1. کرم دور چشم کلینیک آل ابوت آیز (All About Eyes)

بدون شک کرم دور چشم کلینیک، بهترین کرم دور چشم از نظر پزشکان است. این محصول مراقبتی را کلینیک ها و پزشکان زیبایی به مراجعه کنندگان خود پیشنهاد می کنند و می توانید آن را به سادگی تهیه کنید. کرم دور چشم کلینیک اصل، جزء محصولات پرطرفدار مراقبت از پوست است. دقت کنید که قیمت کرم دور چشم کلینیک اصل در مراکز زیبایی معتبر بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه هاست.

این محصول توسط چشم پزشکان تایید شده و برای انواع پوست ها به خصوص کسانی که پوستی حساس دارند، بسیار مناسب و کاربردی است. شما به واسطه این کرم می توانید درخشش و شادابی خاصی به چهره تان هدیه دهید و با آبرسانی به موقع پوستتان، جلوی خشکی اش را بگیرید.

کاهش پف زیر چشم یا چین و چروک نیز از جمله دیگر خواص این محصول است که قطعا بسیاری از افراد به دلیل همین خاصیت ها به استفاده از آل ابوت ایز روی می آورند.

در آل ابوت آیز از تالک و عطر استفاده نشده است و SLS و SLES یا رنگ مصنوعی نیز در آن وجود ندارد؛ بنابراین با خیال راحت از این محصول استفاده کنید و مطمئن باشید که نتایج فوق العاده ای می گیرید.

2. پروژنا لیفتینگ سین بیونیم

پروژنا لیفتینگ سین بیونیم نیز جزء مجموعه بهترین کرم دور چشم از نظر پزشکان قرار می گیرد؛ چون تمام خاصیت ها و ویژگی های یک محصول مراقبتی حرفه ای را دارد و ساخت ایران با فرمولاسیون فرانسه می باشد.

این کرم در لیفت کردن نواحی دور چشم بسیار قوی و مناسب عمل می کند و با از بین بردن چین و چروک یا حلقه های تیره چهره ای جوان، زیبا و با طراوت برایتان به ارمغان می آورد.

پروژنا لیفتینگ سین بیونیم بافتی سبک دارد و خیلی زود جذب می شود؛ به همین دلیل بعد از استفاده از آن احساس ناراحتی یا سنگینی بر روی چهره تان نخواهید داشت. شما می توانید حتی از این مراقبت کننده قبل از آرایش هایتان استفاده کنید تا مطمئن باشید هیچ آسیبی به نواحی چشم هایتان وارد نخواهد شد.

3. ویتامین سی 5% اسکین وان

ویتامین سی اسکین وان می تواند تیرگی ها و پف های زیر چشم هایتان را از بین برده و باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک روی صورتتان شود. این محصول به عنوان یک لیفت کننده و روشن کننده قوی نیز شناخته می شود؛ از همین رو نه تنها خطوط مختلف اطراف چشمتان را محو خواهد کرد، بلکه باعث افزایش روشنایی آن نیز خواهد شد.

یکی از ویژگی های مثبت این کرم مناسب بودن آن برای انواع پوست هاست، البته بهتر است با پزشک خود در این رابطه مشورت کنید.

4. ام کیو (MQ 6 در 1)

پزشکان حاضر در کلینیک های زیبایی معمولا از ام کیو 6 در 1 استفاده می کنند، چون به کمک آن توانسته اند نیاز بسیاری از مراجعه کنندگان خود را برطرف کنند و چهره ای جوانتر و زیباتر برای آنها به وجود آورند. این کرم خاصیت التیام بخشی و مرطوب کنندگی دارد، این محصول نیز جزء دسته بندی بهترین کرم دور چشم از نظر پزشکان محسوب می شود. این محصول باعث از بین رفتن چین و چروک ها و لیفت نواحی چشم شما می شود.

5. رتینول اکتیو 0.2 اسکین وان

اگر در کلینیک زیبایی مشغول به کار هستید، اما نمی دانید که کدام کرم دور چشم برایتان مناسب است، ما رتینول اکتیو 0.2 اسکین وان را معرفی می کنیم. این محصول خاصیت شفاف کنندگی و روشن کنندگی دارد و از همین رو بعد از مدتی استفاده چهره تان روشن تر خواهد شد.

6. گرلن

گرلن یکی از گرانترین محصولات مراقبتی بازار است که در نقطه مقابل ویژگی های خیلی خوبی از جمله از بین بردن چروک های سطحی خطوط پنجه کلاغی را برایتان به همراه دارد. این محصول با بافت سبک و ابریشمی اش به تدریج به پوست نفوذ کرده و پف ها و حلقه های تیره را نیز از بین می برد.

یکی از ویژگی های خیلی خوب این محصول افزایش آبرسانی به پوست است؛ در واقع با استفاده از آن دیگر هیچ نیازی به مرطوب کننده ها و ... نخواهید داشت. این محصول بهترین کرم دور چشم از نظر پزشکان محسوب می شود که البته بسیار گران است.

7. ادونس نایت ریپیر استی لادر (بافت ژل کرم)

کرم دور چشم ادونس نایت ریپیر استی لادر نیز جزء گرانترین انواع محصولات مراقبتی شناخته می شود که برای کلینیک های زیبایی نیز گزینه ای مناسب است. این محصول را متخصصین و پزشکان تایید می کنند و استفاده از آن برای انواع پوست ها تقریبا بدون اشکال است.

از جمله ویژگی های این کرم می توان به بافت سبک و ژلی، آبرسانی، مطوب کنندگی، روشنایی، افزایش شادابی، از بین بردن حلقه های تیره، محو کردن خطوط سطحی و کم کردن میزان چین و چروک های روی صورت اشاره کرد.

بهترین کرم دورچشم از نظر پزشکان با تاثیرگذاری فوق العاده

محصولات معرفی شده در این مقاله توسط برندهای به نام و مشهوری تولید شده اند که مورد اعتماد و مورد تایید بسیاری از پزشکان هستند. در صورتی که دوره های درمانی این محصولات را در پیش بگیرید و به طور منظم از آنها استفاده کنید، بدون شک نتایج فوق العاده دریافت خواهید کرد.

بهترین کرم دور چشم از نظر پزشکان در این مقاله محصولاتی چون کلینیک، گرلن و .. بوده اند. در واقع با این کرم ها دیگری خبری از حلقه های تیره، پف، آثار چین و چروک، خطوط پنجه کلاغی و ... بر روی چشم هایتان نخواهد بود.

منبع: فروشگاه کاج

572963