انتشار فراخوان جایزه دانش‌آموزی هوادار کتاب

فراخوان جایزه دانش‌آموزی هوادار کتاب در دو بخش حضوری و مجازی توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

تصویر انتشار فراخوان جایزه دانش‌آموزی هوادار کتاب

به گزارش سایت خبری پرسون، فراخوان جایزه دانش‌آموزی هوادار کتاب در دو بخش حضوری و مجازی توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد.

در بخش حضوری این‌جایزه خردسالان تا ۶ سال و همچنین شرکت‌کنندگان ۶ تا ۱۲ سال می‌توانند نقاشی‌های خود با موضوع کتاب را در سالن شبستان به غرفه «کوشک کتاب» یا در سالن «کتاب بازی» به غرفه کارنامه نشر کودک تحویل دهند.

شرکت‌کنندگان در این بخش باید روی برگه نقاشی نام و نام خانوادگی، نام مدرسه، استان محل سکونت و در پشت برگه شماره همراه، آدرس منزل و آی دی برنامه شاد خود را بنویسند.

در بخش مجازی نیز علاقه‌مندان می‌توانند یک عکس به همراه کتاب از حضور خود در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تهیه کرده و در مدت برپایی نمایشگاه (۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) در برنامه شاد به نشانی havaadaarketab۳۴@ ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان در این بخش باید در زمان ارسال عکس، نام و نام خانوادگی، نام مدرسه، استان محل سکونت، شماره همراه و آی‌دی شاد خود را بنویسند.

اسامی برندگان این مسابقه روزانه اعلام می‌شود و در پایان نمایشگاه جوایز برگزیدگان ارسال خواهد شد. گفتنی است به برگزیدگان بخش‌های مختلف به قید قرعه جوایزی مانند کتاب شعر و داستان و لوازم‌التحریر اهدا می‌شود.

منبع: مهر

484746