بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بیمه شدند

بازدیدکنندگان، ناشران و عوامل اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،‌ از پوشش بیمه مسئولیت ‌مدنی بیمه سینا برخوردار شدند.
تصویر بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب بیمه شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، بهمن علی بخشی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا گفت:همزمان با برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این شرکت ضمن حضور در نمایشگاهT محصولات، خدمات، طرح‌های بیمه‌ای و راهنمایی‌های لازم به مراجعه‌کنندگان را ارائه خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا بیان افزود: پوشش‌های بیمه سینا شامل بیمه مسئولیت کارفرما، بیمه مسئولیت در قبال اشخاص ثالث شامل پوشش جانی و مالی مراجعین و بازدید کنندگان، ناشران ایرانی، خارجی و غرفه داران، عوامل اجرا ئی، کلیه دست اندرکاران و بیمه آتش سوزی است.

به گفته وی، بیمه مسئولیت‌مدنی، هر حادثه‌ای که برای افراد در محیط برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رخ دهد را شامل می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا افزود: بازدید کنندگان و کتاب‌ دوستان محترم می‌توانند در صورت بروز حوادث احتمالی در ایام برگزاری نمایشگاه با مراجعه به غرفه بیمه سینا واقع در ستاد اجرایی نمایشگاه نسبت به تشکیل پرونده و دریافت خسارت اقدام نمایند.

علی بخشی تصریح کرد: خسارت های جانی و مالی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب که هنگام مراجعه و بازدید از نمایشگاه دچار خسارت یا حادثه ای شوند، توسط بیمه سینا قابل پرداخت است.

وی با اشاره به اهمیت این رویداد مهم فرهنگی در کشور عنوان داشت: امروزه با توجه به نقش رسانه‌های اجتماعی و تغییر رفتار مخاطبین، نمایشگاه کتاب به یکی از رویدادهای بسیار مهم فرهنگی تبدیل شده است که بیمه سینا دو سال است که با هدف حمایت از فرهنگ کتاب و کتابخوانی کلیه عوامل و مراجعه کنندگان به نمایشگاه کتاب تهران را تحت حمایت بیمه ای خود قرار می دهد.

گفتنی است؛ سی‌ و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به مدت ده روز در مصلی امام خمینی(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir میزبان علاقه‌مندان است.

484718