دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

مهمترین اخبار

مجید قناد هنرمند تلویزیون و عرصه هنرهای نمایشی از بیمارستان مرخص شد.
باتری یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی هوشمند است که سلامت آن اهمیت زیادی دارد. با این روش‌‌ها، دیگر درصد باتری هلث هیچ گوشی از چشم‌ها مخفی نمی‌ماند. در این مقاله با روش‌های بررسی سلامت باتری گوشی‌های هوشمند آشنا می‌شویم.
چهار قل به چهار سوره از قرآن کریم، شامل سوره‌های کافرون، توحید، فلق و ناس، اطلاق می‌شود. این سوره‌ها به دلیل فواید و اهمیت زیادی که برای مسلمانان دارند، به طور جداگانه در انتهای قرآن کریم قرار گرفته‌اند.
سیستم‌های شهری آینده برای خدمت به کل جمعیت خواهند بود و شامل تعداد فزاینده‌ای از افراد با چالش‌های حرکتی می‌شود.
تصاویر جدیدی از لی یونگ ئه، بازیگر سریال یانگوم شکار شده است. استایل جوان‌پسند این بازیگر در خیابان توجه‌ها را به خود جلب کرد.

اگر شما هم به سفر کردن علاقه داشته باشید حتما بارها نام بلیط هواپیمای چارتری را شنیده اید. این بلیط‌ها در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار هستند؛ بنابراین شاید برای شما سوال باشد که بلیط چارتری چیست و چرا در بین مردم دارای محبوبیت است؟
سوالی که در ذهن بسیاری از کاربران پیش ‌آمده این است که چگونه اپل واچ را به گوشی وصل کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که روش‌های گوناگونی برای شما وجود دارند. شما قادر هستید این ساعت هوشمند را علاوه‌بر اتصال به گوشی‌های برند آیفون از شرکت اپل، به گوشی‌های اندرویدی نیز متصل کنید.
ذکر و دعاهایی برای زیبایی و نورانی شدن چهره که در اسلام و روایات بسیار از ائمه وجود دارد و به موجب آن چهره زیباتر می شود را در این بخش از نمناک مشاهده می کنید.
تصویری از پیام یک مادر در پیام رسان «بله» که در آن، خصوصیات دختر خود را برای ازدواج بیان می‌کند، در میان کاربران فضای مجازی با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است.
روزگاری نازی‌آباد نه محله‌ای با خیابان‌ها و آپارتمان‌های کوچک و بزرگ در جنوب تهران، بلکه روستایی جمع و جور بود به نام «ناز آباد» که پشت حصار تهران و در دل اراضی بلوک غار قرار داشت. در باره علت نامگذاری این محله روایت‌های مختلفی وجود دارد؛ از حضور آلمانی‌ها در این محله تا روستایی به نام نازآباد.
درد گردن سرویکال یا سرویکالژیا یک مفهوم پزشکی برای درد ناحیه گردن است و از نخاع تا مهره های پشت گردن ناحیه سرویکال گردن می باشد.
امروزه به کارگیری انواع جعبه هارد باکس باعث شده است تا ظاهر محصولات برای ما آشنا باشد. استفاده از جعبه‌های هارد باکس در زمینه کالاهای لوکس و گران قیمت، به مراتب بیشتر از کالاهای معمولی و ارزان قیمت است.
مشکل خراب شدن آنالوگ دسته ps4 از مشکلاتی است که ممکن است پس از مدت زمانی استفاده از دستگاه با آن روبرو شوید. این قطعه به دلیل استفاده بیش از حد و استهلاک ممکن است دچار آسیب شده و دیگر عملکرد صحیح نداشته باشد. در این زمان شما ناچار به تعویض آنالوگ دسته خواهید بود.
اگر به پدیده رینود مبتلا هستید، آینده شما تا حد زیادی به سلامت کلی شما بستگی دارد. در مورد رینود ثانویه در دراز مدت، نگرانی های بیشتری نسبت به رینود اولیه وجود خواهد داشت.