خراسان رضوی

مهمترین اخبار

ییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت‌حیدریه گفت: ۶ اثر تاریخی از ابتدای امسال تاکنون ضمن حفاری دستگاه‌های خدمات‌رسان و یا بر اساس گزارشات مردمی در این شهرستان کشف و شناسایی شد.
با همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برای ترویج فرهنگ کتابخوانی صورت گرفت:

دعوت از مساجد برای شرکت در طرح مشهد شهر کتابخوان ها

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه از مساجد سطح شهر دعوت می شود تا در طرح «مشهد شهر کتابخوان ها» مشارکت کنند.
رییس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: اختلاف خانوادگی در مشهد منجر به قتل یک مرد شد و سه متهم در این رابطه دستگیر شدند.

مدیر گروه بیماری های مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بیماری ام اس در بین نسل جوان و بانوان شیوع بیشتری دارد و جزو دسته بیماریهای خود ایمنی است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: با توجه به روز گرامیداشت «شهدای مدافع حرم» در قاب مفاخر شهری تصاویری از شهدای در اسارت اکران شد.
رئیس خانه معدن خراسان رضوی با بیان اینکه این استان تنوع اول سنگ ساختمانی را در کشور دارد، گفت: با این حال در فرآوری سنگ‌های ساختمانی و تزئینی حتی از استان‌هایی مانند اصفهان ضعیف‌تریم و سنگ‌های خراسان رضوی برای فرآوری به استان‌های دیگر می رود.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: دومین دوره فوتسال پاکبانان فیروزه ای مشهد الرضا(علیه السلام) با محوریت رویدادی برای نشاط و همبستگی به زودی برگزار می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی عنوان کرد:

ارتباط تبلیغات معاملات ملکی در فضای مجازی با تلاطم بازار مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تبلیغات معاملات ملکی در فضای مجازی و سکوهای فعال انتشار آگهی سبب افزایش اجاره‌ بها و تلاطم در بازار مسکن استان شده است.
در گفتگو با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد:

تشریح کمیته های شش گانه دهه پایانی ماه صفر

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری گفت: تبلور جلوه‌های فرهنگ میزبانی در تمامی اقدامات ستاد دهه‌ی آخر صفر و بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و مجموعه های تولیدی جزو مهم ترین برنامه های کلان مدیریت شهری در دهه پایانی صفر در مشهد است.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی:

جذب سرمایه در تولید و صنعت نیازمند تدابیر عقلانی است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: اگر بخواهیم صنایع معدنی را در جوار معادن توسعه دهیم، نیاز به سرمایه‌گذاری‌های بالایی داریم که متأسفانه ما در جذب سرمایه‌ها ضعیف عمل کرده‌ایم و امیدواریم تدابیر عقلانی برای جذب سرمایه‌ها در حوزه تولید و صنعت اتخاذ کنیم، زیرا سرمایه‌گذاران باید اطمینان خاطر داشته باشند که آینده اقتصادی کشور پایدار خواهد بود.
مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد عنوان کرد:

135 هزار متر مکعب آبیاری فضای سبز با آب غیر کیفی

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از تامین و توزیع روزانه ۱۳۵ هزار مترمکعب آب مورد نیاز فضای سبز سطح شهر خبر داد.
رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح هایی که توسط مدیریت شهری با هدف پیشگیری از اعتیاد انجام می شود، طرح «مهرورزی» است و به منظور تربیت مربی در این حوزه فراخوان های عمومی داده شده است.
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه آتش سوزی هتلی واقع در خیابان امام رضا (ع) در مشهد ۱۱ نفر را روانه بیمارستان کرد.

سازمان آگهی های پرسون