تازه‌ترین عناوین

فرزند کروبی با بیان اینکه روال حصر همان روال سابق است، گفت: ماموران امنیتی کماکان کنار آپارتمان محل سکونت حاج آقا حضور دارند و اتفاق خاصی رخ نداده است.

وزارت امور خارجه لبنان، حمله رژیم صهیونیستی را که منجر به انفجار شماری از پیجرهای مورد استفاده شهروندان لبنانی و برجای گذاشتن ۹ شهید و هزاران زخمی شد، به شدت محکوم و اعلام کرد از رژیم صهیونیستی در این باره به شورای امنیت شکایت خواهد کرد.

وزیر اطلاع‌رسانی لبنان ضمن محکوم کردن انفجار دستگاه‌های ارتباطی در این کشور، از سازمان ملل خواست، مسوولیت خود را در قبال این حادثه برعهده بگیرد.

آیین رونمایی از تولیدات موسسه ناجی هنر که به آثار با محوریت پلیس ارتباط دارد برگزار و در این مراسم هنرمندان بازیگران تلویزیون و سینما از علاقه خود به بازی در نقش پلیس گفتند.

فایننشال تایمز در گزارشی از توافق قریب الوقوع آمریکا و ژاپن برای محدود کردن صادرات فناوری تراشه به چین خبر داد و تأکید کرد که این توافق علی‌رغم نگرانی توکیو از تهدید پکن برای تلافی علیه شرکت‌های ژاپنی صورت می‌گیرد.
مدیر باغ وحش ارم گفت: شیر نر باغ وحش ارم در اتفاقی نادر و قابل توجه به منظور حفاظت از جفت خود به سمت میله‌های قفسه حمله کرد و این شدت حمله در حدی بود که توانست شیشه‌های ایمن قفس را خرد کند.

سازمان آگهی های پرسون