سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

همچنین، انتخاب‌های غذایی هوشمندانه حیاتی هستند؛ مصرف برخی غذاها می‌تواند تلاش‌های شما برای دستیابی به تناسب اندام را خنثی کند.
تحقیقات نشان داده این بی حس شدگی معمولاً بدون هشدار رخ می دهد، چرا که فرد معمولاً از این حس آگاه نیست و همیشه باعث درد نمی شود، بلکه احساس ناخوشایندی ایجاد می کند. این حالت ناخوشایند را هر کسی تجربه می کند، به ویژه کسانی که شغل آن ها به گونه ای است که با محدودیت حرکت همراه است، مثل کار در حالت نشسته.
شته‌ها، مگس‌های قارچی، کنه‌های عنکبوتی و مگس‌های سفید از جمله رایج‌ترین حشرات گلدانی هستند که در صورت باقی ماندن در خاک گیاهان، منجر به نابودی گیاهان آپارتمانی خواهند شد.
هیچ کس مانند دکتر "زاند ون تولکن" مجری رادیو و تلویزیون آژیر‌های خطری که برای سلامتی در دوره میانسالی به صدا در می‌آیند را نمی‌شناسد. او مانند بسیاری از افراد دیگر دیگر فریفته غذا‌های آماده، لم دادن روی مبل و عدم تحرک بود. سه سال پیش، اما متوجه شد که باید کاری انجام دهد.
یک دکترای تخصصی فیزیوتراپی نسبت به خانه تکانی طولانی مدت هشدار داد و عنوان کرد: افراد باید بعد از هر نیم ساعت انجام کار خانه تکانی، چند دقیقه استراحت کنند.
دراز کشیدن بعد از غذا خوردن، عادتی رایج است که بسیاری از افراد به آن تمایل دارند. اما آیا این عادت مفید است یا می‌تواند مضراتی برای سلامتی داشته باشد؟ در این مقاله به بررسی عوارض دراز کشیدن بعد از غذا خوردن می‌پردازیم و به این سوال پاسخ می‌دهیم که آیا این عادت رایج، مضر است یا مفید؟
شستن پرده های سفید و حریر شاید سخت ترین قسمت خانه تکانی باشد. اگر دوده و گرد و خاک پرده های سفید به خورده پرده های تان رفته نگران نباشید و به راحتی با روشهای زیر آن ها را دوباره سفید و براق کنید.
خواب برای سلامتی و تندرستی ضروری است. در حالی که اهمیت اساسی خواب در تمام سنین ثابت است و عوامل مؤثر بر آن، همچنین الگوها و پیامدهای آن، می‌تواند بین کودکان و بزرگسالان متفاوت باشد.
حالا که در این روزهای پایانی سال دارید مراحل خانه‌تکانی را یکی یکی پشت سر می‌گذارید، شاید فکر کنید این کارها تنها ضررش خستگی و کوفتگی باشد و در نهایت یک خانه دسته گل برای‌تان می‌ماند که لذتش را ببرید.
استقامت عضلانی به توانایی عضلات برای انجام فعالیت‌های طولانی مدت با مقاومت مداوم اشاره دارد. در این مقاله، به روش‌ها و تمرینات مختلف برای بهبود استقامت عضلانی پرداخته خواهد شد.
اگر می‌خواهید با افزایش سن به فرد بهتری تبدیل شوید، وقت آن است که با ذهنیت «بعدا انجامش خواهم داد» خداحافظی کنید. هدف گذاری، برنامه ریزی و انجام اقدامات را بلافاصله شروع کنید. مصمم باشید که زندگی پربارتر و رضایت بخشی داشته باشید.
حتی اگر فرهنگ امروزی ما با خلوت‌‌گزیدن دشمن باشد، هنوز می‌توانیم راهمان را از آن جدا کنیم.
مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو نسبت به خطرات ترکیب شوینده‌های خانگی هشدار داد و گفت: گازهای ناشی از ترکیب برخی شوینده‌ها بسیار سمی و خفه‌کننده است.
متابولیسم یک فرآیند بیوشیمیایی پیچیده است که آنچه را که می‌خورید و می‌نوشید، به انرژی تبدیل می‌کند. در این مطلب، ۵ موردی که ممکن است متابولیسم شما را به هم بزند، به اشتراک می‌گذاریم.
بسیاری از ما در یک مقطع زمانی پرخوری کرده‌ایم و سپس بلافاصله پس از آن احساس پشیمانی داشته‌ایم. اگر احساس نفخ و پرخوری آزاردهنده شده است، نگران نشوید. در این مطلب نکاتی که به دستگاه گوارش شما کمک می‌کند آورده شده است.
با تغییر آب و هوا و بارش شدید برف بسیاری از مردم در راه رفتن دچار مشکل شده اند، در این مطلب آموزش راه رفتن روی برف و سرنخوردن را برایتان آماده کرده ایم.