سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

مهمترین اخبار

حالا که در این روزهای پایانی سال دارید مراحل خانه‌تکانی را یکی یکی پشت سر می‌گذارید، شاید فکر کنید این کارها تنها ضررش خستگی و کوفتگی باشد و در نهایت یک خانه دسته گل برای‌تان می‌ماند که لذتش را ببرید.
استقامت عضلانی به توانایی عضلات برای انجام فعالیت‌های طولانی مدت با مقاومت مداوم اشاره دارد. در این مقاله، به روش‌ها و تمرینات مختلف برای بهبود استقامت عضلانی پرداخته خواهد شد.
اگر می‌خواهید با افزایش سن به فرد بهتری تبدیل شوید، وقت آن است که با ذهنیت «بعدا انجامش خواهم داد» خداحافظی کنید. هدف گذاری، برنامه ریزی و انجام اقدامات را بلافاصله شروع کنید. مصمم باشید که زندگی پربارتر و رضایت بخشی داشته باشید.
حتی اگر فرهنگ امروزی ما با خلوت‌‌گزیدن دشمن باشد، هنوز می‌توانیم راهمان را از آن جدا کنیم.
مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو نسبت به خطرات ترکیب شوینده‌های خانگی هشدار داد و گفت: گازهای ناشی از ترکیب برخی شوینده‌ها بسیار سمی و خفه‌کننده است.
متابولیسم یک فرآیند بیوشیمیایی پیچیده است که آنچه را که می‌خورید و می‌نوشید، به انرژی تبدیل می‌کند. در این مطلب، ۵ موردی که ممکن است متابولیسم شما را به هم بزند، به اشتراک می‌گذاریم.
بسیاری از ما در یک مقطع زمانی پرخوری کرده‌ایم و سپس بلافاصله پس از آن احساس پشیمانی داشته‌ایم. اگر احساس نفخ و پرخوری آزاردهنده شده است، نگران نشوید. در این مطلب نکاتی که به دستگاه گوارش شما کمک می‌کند آورده شده است.
با تغییر آب و هوا و بارش شدید برف بسیاری از مردم در راه رفتن دچار مشکل شده اند، در این مطلب آموزش راه رفتن روی برف و سرنخوردن را برایتان آماده کرده ایم.
صرف نظر از نوع کاغذ دیواری، شما باید هر ماه اقدام به گردگیری آن کنید. با استفاده از یک پارچه میکروفایبر یا جارو برقی تار عنکبوت، گرد و غبار و خاک موجود بر روی کاغذ دیواری را از بین ببرید.
تقویت ایمنی بدن یعنی پیشگیری از بیماری و ابتلا به مشکلات جسمی ، برای این امر مهم روشی خانگی و کاملا بدون هزینه را به شما معرفی خواهیم کرد که هر شب قبل از خواب می توانید انجام دهید.
میوه ها، انواع توت ها، کاکائو و عسل را به غذاهای خانگی تان اضافه کنید و با خوردن آنها نیازی به شکر حس نخواهید کرد. از طعم طبیعی غذاهای طبیعی و کامل لذت ببرید و شکر را در کمترین زمان ممکن فراموش خواهید کرد.
یک مطالعه علمی جدید نشان داد که خوابیدن حدود پنج ساعت در شب خطر سکته مغزی و حمله قلبی را افزایش می‌دهد و نشان می‌دهد که بروز آن ممکن است به 70 درصد برسد.
گاز طبیعی بی بو است در نتیجه شرکت‌های خدماتی بوی گوگرد یا تخم مرغ فاسد را اضافه می‌کنند تا شما را از نشت گاز آگاه سازند. بنابراین، اگر بوی تخم مرغ گندیده را در هوای خانه خود استشمام می‌کنید این یک نگرانی جدی است. نشت گاز طبیعی می‌تواند منجر به انفجار یا مسمومیت شود. اگر این بو را تشخیص دادید و می‌توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید گاز را خاموش کنید و بلافاصله با شرکت گاز خود تماس بگیرید.
از آنجا که میزان چاقی با نرخ هشداردهنده‌ای در حال افزایش است، ممکن است شما یکی از میلیون‌ها نفری باشید که هدفشان کاهش وزن است. با هر میزان کاهش وزن، پوست شل می‌شود، بنابراین مهم است که بدانید چگونه بعد از کاهش وزن به طور موثری پوست خود را سفت کنید.
طبق بررسی‌های انجام شده افرادی که گودی کمر بیشتری دارند، از نظر کمردرد با افرادی که گودی کمر کمتری دارند، درد یکسانی احساس می‌کنند.
اعتیاد به خرید که اغلب وسواس خرید (Compulsive buying) یا اونیومانیا (Oniomania) نامیده می‌شود، نوعی اختلال رفتاری است و به معنای میل افراطی به خرید کردن است که در نهایت به عواقب منفی منجر می‌شود. اعتیاد به خرید به طور قابل توجهی می‌تواند به زندگی افراد از جمله روابط و رفاه مالی آن‌ها آسیب برساند.
اگر غضروف اطراف مفاصل‌ به اندازه کافی حرکت نداشته باشد، جریان خون کافی نخواهد داشت و خشک می‌شود و ترک ‏می‌خورد.
مخالفت بعضی با برگزاری جشنِ غیرایرانی به نام «ولنتاین» به بهانه ابراز دوست داشتن، چند سال است سبب شده جشن «سپندارمذگان» مورد توجه قرار بگیرد تا افرادی که نمی‌خواهند در یک مناسبت غربی، عشق را به یکدیگر یادآوری کنند، در این گاه‌شمار ایرانی به یادِ همدیگر باشند.
بسیاری رانندگان آینه‌های کناری خودروی خود را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کنند که از طریق آن بتوانند کناره‌های اتومبیل خود را ببینند. این کار اما کاملا اشتباه است و حتی ماهیت تعبیه این آینه‌ها در خودرو را نیز زیر سوال می‌برد.