عکس

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

یزد_پرسون؛ در پی روند روبه رشد بیماران کرونایی در استان یزد که منجر به تکمیل تخت های بیمارستانی و راه اندازی بیمارستان های صحرایی شده است سخت گیری بازرسان ستاد کرونا در استان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف تشدید شده و در این راستا برخوردهای قاطع با متخلفان صورت گرفته است.
رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۹ چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ با اعلام رمز یا رسول الله (ص) با گسترش و استقرار سامانه‌های بومی موشکی، راداری، اطلاعات شناسایی، جنگ الکترونیک، سامانه‌های ارتباطی و شبکه دیده بانی بصری آغاز شد. در این مرحله از رزمایش علاوه بر اجرای عملیات مقابله با تهاجم الکترونیک دشمن، اهداف متخاصم با سامانه‌های بومی سوم خرداد و ۱۵ خرداد منهدم شده و سامانه موشکی مرصاد و طبس با موفقیت شلیک شد.
در پاییز، فصل سفرهای عاشقانه نیز آغاز می شود. اگر آماده سفر باشید قصد داریم راهی جاده چالوس شویم اما قرار نیست خیلی از کرج فاصله بگیریم. هر چقدر هم که جاده چالوس از خود کرج تا چالوس با آن پیچ و تاب هایش در تابستان زیبا باشد، زیبایی اش به گرد پای پاییز هم نمی رسد. مقصد نهایی مان مسیری فرعی در همان ابتدای جاده چالوس است که ادامه زیبایی وصف ناپذیر جاده است و هر آنچه از پاییز و زیبایی را مد نظر دارید به کمال می رساند.
اولین تونل آکواریوم ایران با حجم ۲ میلیون لیترآب شور و ۳۳ آکواریوم مختلف از پنج قاره جهان در پارک جنگلی ناژوان اصفهان واقع شده است. این مجموعه در زمینی به وسعت ۴۰۰۰ متر مربع و در عمق ۷ متری زیر زمین ساخته شده است.
صبح روز دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ چندین اصله از درختان کهنسال خیابان ولیعصر (عج) قطع شد. هنوز مشخص نیست که چه نهادی و به چه علتی این درختان قدیمی را قطع کرده است.