همدان

جانشین انتظامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد؛

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو

سرهنگ قاسم ناصری گفت: سارق لوازم داخل خودرو توسط مأموران انتظامی کلانتری 11 کبودراهنگ دستگیر شد و تعدادی اقلام مسروقه قطعات و لوازم داخل خودرو در مخفیگاه او کشف شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه اخلاق بیمارستانی، امری مدیریتی است گفت: ساختار، منابع انسانی و تکنولوژی باید به منظور کرامت بیمار در بیمارستان دیده شود چرا که حفظ کرامت باعث افزایش دانش و حرفه‌ای‌گری خواهد شد.
نماینده ولی‌فقیه در همدان گفت: دشمنان می‌خواهند جریانات انقلابی را طور دیگری به ما معرفی کنند و با پراکندن بذر ناامیدی مردم و جوانان را از انقلاب دور کنند که باید مراقب این توطئه‌ها باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کودکان غزه درس مقاومت می دهند

محمد مهدی اسماعیلی گفت: حیرت جهانیان وقتی بیشتر می‌شود که می‌بینند مردم غزه صبورانه و با ایمان به خدا در مقابل رژیم کودک کش ایستاده اند.

مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه کمبود مرغ نداریم گفت: شنبه هفته جاری نیز ۱۶۹ تن مرغ در استان کشتار شد که ۴۵ تن آن وارد همدان شده است گفت: امروز نیز تقریبا ۱۸۰ تن کشتار داشتیم که سهم همدان بیش از ۵۰ تن بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه یونجه همدانی قابلیت ثبت جهانی دارد گفت: این محصول با رقم خاص همچنین خواص شگفت‌انگیز دارویی در دستور ثبت جهانی قرار گرفته است.
مدیر جهادکشاورزی ملایر از آغاز برداشت زعفران در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۸۰۰ کیلوگرم زعفران از سطح مزارع این شهرستان برداشت شود.