تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد و گفت: مردم پایان این هفته از تردد در مسیرهای کوهستانی و صعود به ارتفاعات احتیاط کنند.
رئیس اتحادیه صنف خشکشویی و لباسشویی تهران درباره نرخ مصوب خدمات خشکشویی اعلام کرد: ۷ قلم کالای ما (کت، شلوار، کت‌وشلوار، مانتوی ساده، بلوز معمولی، پیراهن مردانه و دامن ساده) شامل قیمت‌گذاری است که آن هم درجه‌بندی دارد.

با حمایت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تهران و مشارکت جامعه صنفی پایتخت، نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در شش نقطه تهران برگزار می‌شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از اجرای طرح استقبال از نوروز (طرح بهاران) خبر داد و گفت: اکنون با اقدامات این معاونت در تمامی مناطق ۲۲گانه؛ شهر تهران در حال خانه تکانی است.
سخنگوی شهرداری تهران خبر داد؛

ورود اتوبوس و ون برقی چینی به پایتخت از فردا

سخنگوی شهرداری تهران گفت: قراردادهای تکمیلی در حوزه حمل و نقل با طرف چینی انجام شده است و فردا نمونه‌هایی از اتوبوس، تاکسی و ون برقی وارد پایتخت خواهند شد.
مدیر روابط عمومی مترو تهران و حومه بیان کرد: خط پنج مترو تهران از گلشهر به سمت صادقیه، به علت بروز حادثه آتش‌سوزی چند دقیقه مسافرگیری نداشت.
سید جمال هادیان طبائی زواره کاندیدا حوزه انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس معتقد است، بسیاری از نمایندکان مجلس پیاده اند.
داماد طمع کار برای تصاحب اموال هزار میلیاردی پدرزن، دو نفر آدمکش را برای قتل مادر زن و خواهر زنش اجیر کرد.
سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتخابات روز جمعه گفت: از روز پنج شنبه شب و روز جمعه تا پایان رای گیری، تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود.
دیدگاه های زیبای این کاندیدا که برخواسته از حوزه فرهنگ و ادب کشور است و همگی او را به عنوان یک فعال فرهنگی و رسانه ای خوشفکر می شناسند، باعث طرح این سوال شده است: چرا مجلس؟ چرا کاندیداتوری در تهران؟
کوتاهی شهرداری در عملیات برفروبی و شن پاشی معابر موجب نارضایتی از شهردار تهران شد. متاسفانه تردد در معابر یخ زده منطقه یک - جمال آباد سخت و هنوز حتی خبری از رصد وضعیت معابر برای رسیدگی و شن پاشی نیست. شهروندان این مناطق می پرسند زاکانی کجای تهران ساکن است؟