در خرم آباد اتفاق افتاد؛

دستگیری عوامل تیر اندازی در خرم آباد

کمتر از یک‌ساعت پس از متواری شدن عوامل تیراندازی در ۶۰ متری خرم‌آباد ۴ تن از اراذل و اوباش، توسط عوامل پلیس دستگیر و در بازداشت قرار دارند.

به گزارش سایت خبری پرسون از لرستان، در جریان تیراندازی عده‌ای اراذل و اوباش در منطقه 60 متری خرم‌آباد، 2 نفر مجروح شد که با تلاش عوامل انتظامی این شهر، 4 تن از اوباش دستگیر شدند.

تیراندازی در ۶۰ متری خرم‌آباد منجر به مجروح شدن ۲ تن از اراذل و اوباش درگیری شد.

بر اساس این گزارش، در جریان تیراندازی در ۶۰ متری خرم‌آباد، عده‌ای اراذل و اوباش با استفاده از سلاح گرم به سوی یکدیگر آتش گشودند که در این میان، ۲ تن از آنان مجروح شدند.

این در حالی است که عوامل انتظامی خرم‌آباد دقایقی پس از وقوع حادثه در محل حاضر و تحقیقات پلیس آغاز شد.

با متواری شدن اراذل و اوباش و حضور پلیس در صحنه جرم، پرونده وارد دور تازه‌ای شد تا آنجا که عوامل پلیس اطلاعات خرم‌آباد، با رصد اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی و تجهیزاتی، موفق به شناسایی تعدادی از اراذل و اوباش مشارکت کننده در درگیری شدند.

طی یک‌ساعت، ۴ نفر از عوامل تیراندازی در ۶۰ متری خرم‌آباد بازداشت شدند

کمتر از یک‌ساعت پس از متواری شدن عوامل تیراندازی در ۶۰ متری خرم‌آباد ۴ تن از اراذل و اوباش منظور، توسط عوامل پلیس دستگیر و در بازداشت قرار دارند.

به گفته شاهدان عینی، حال مجروحی که از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته وخیم به نظر رسیده که توسط همراهانش از صحنه جرم به مکان نامعلومی منتقل شده است.

گفتنی است عده‌ای از اراذل و اوباش در منطقه ۶۰ متری خرم‌آباد با یکدیگر درگیر شدند که پس از مجروح نمودن یکدیگر از صحنه جرم متواری شدند. تنها یک ساعت پس از متواری شدن عوامل درگیری در این منطقه، پلیس خرم‌آباد وارد عمل شد که در اقدامی ضربتی، ۴ تن از اراذل و اوباش مشارکت کننده در درگیری، دستگیر و در اختیار کارشناسان پلیس اطلاعات مرکز استان قرار گرفتند.

بیرانوند- استان لرستان

220705