جزییات تغییر قیمت گوشت و مرغ

در بازار گوشت و دام ایران هر کیلو مرغ کشتار در بازار روند صعودی را نسبت به روز گذشته در پیش گرفت و با تجربه رشد قیمت ۷۱ تومانی؛ ۸۰,۰۷۱ تومان خرید و فروش شد.
تصویر جزییات تغییر قیمت گوشت و مرغ

به گزارش سایت خبری پرسون، فعالیت بازار گوشت و دام تهران در حالی شروع شده است که قیمت گوشت بوقلمون در بازار روند نزولی را تجربه کرد.

photo_2024-03-12_11-04-22

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، هر کیلو مرغ کشتار در بازار روند صعودی را در پیش گرفت و با تجربه رشد قیمت ۷۱ تومانی؛ ۸۰,۰۷۱ تومان خرید و فروش شد.

اقتصادنیوز در گزارشی نوشت: عرضه کالاهای اساسی زیر نرخ مصوب توسط وزارت جهاد کشاورزی و سایر توزیع کنندگان در نمایشگاه بهاره آغاز شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ امروز همچنین شاهد کاهش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۷,۵۷۱ تومان معامله شد که نسبت به روز پیش افت ۲۶۸ تومانی داشته است.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش کاهش محسوس قیمت را تجربه کرد و با ریزش ۱۳ هزار تومانی که داشت، کیلویی ۱۰۹ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

همچنین امروز قیمت دام زنده کیلویی ۲۶۰ هزار تومان است و هر کیلو دام در کشتارگاه هم ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت گوشت منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم طبق روال روزهای اخیر در بازار امروز بدون تغییر نسبت به نرخ روز گذشته، ۳۲۰ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

منبع: اقتصادنیوز

613918