ویزای کاری آلمان چیست؟

کشور آلمان یکی از کشورهای اروپایی است که به‌شدت دچار کمبود نیروی کار به‌ویژه نیروی کار جوان است؛ از این‌رو اگر شما شغل مناسبی داشته باشید که از مشاغل پرتقاضا در کشور آلمان باشد، شانس بسیار زیادی برای کاریابی در آلمان خواهید داشت.
تصویر ویزای کاری آلمان چیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، همان‌طور که احتمالاً خودتان هم اطلاع دارید، ویزای کاری آلمان روشی ساده‌ است که افراد زیادی آن را برای مهاجرت خودشان به آلمان انتخاب کرده‌اند.

شرایط کار در آلمان:

آلمان به‌ دلیل صنعت فناوری پر رونق خود مشهور است و افراد با حرفه‌های مختلف را از سراسر جهان جذب می‌کند.

در یک قرارداد کار تمام وقت استاندارد ساعت کار به‌طور متوسط 36 تا 40 ساعت در هفته است. ساعات اداری معمولی در هفته 9-5 ساعت است.

برترین شغل های آلمان

شغل‌های بسیار زیادی در آلمان وجود دارند که شما بتوانید در آن حیطه کار کنید، اما از مشاغل بسیار پرتقاضا در آلمان می‌توان مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات و نرم‌افزار، مشاغل مهندسی، مشاغل حسابداری و مالی، پرستاری و بهداشت و درمان را نام برد.

انواع ویزای کار آلمان

در واقع ویزای کاری آلمان نوعی اقامت به هدف اشتغالزایی می باشد. این نوع ویزا خود انواعی دارد:

  • ویزای کار
  • جاب سیکر
  • آسبیلدونگ
  • بلو کارت

هر کدام از این ویزاها برای دریافت شرایط خاص خود را دارا می باشند که متقاضیان می توانند با توجه به مهارت و توانایی های خود از بین آنها انتخاب کنند. شما می توانیر اطلاعات جامعی را در این زمینه در مقاله ویزای کاری آلمان به دست آورید

شرایط لازم برای دریافت ویزای کاری آلمان:

به‌ طورکلی لازم است برای زندگی و کار کردن در آلمان شرایطی را داشته باشید. این شرایط براساس شغلی که قرار است شما در آلمان داشته باشید متفاوت است. از بین شرایط می توان به مدرک زبان، مدرک تحصیلی و سابقه کاری اشاره کرد.

بازار کار در آلمان

بازار کار آلمان به افراد تحصیل‌کرده، یعنی با مدارک حرفه‌ای (مطالعات آکادمیک، آموزش حرفه‌ای) نیاز دارد. فرصت‌های خوبی برای افراد ماهر خارجی در مشاغلی وجود دارد که تقاضای بالایی دارند. در آلمان، تقاضای قابل توجهی برای مشاغلی مانند پرستار، پزشک، مهندس برق وجود دارد.

مهاجرت کادر درمان و پرستار به آلمان در بین ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

برای مهاجرت کاری به آلمان از کجا شروع کنم؟

ما در این مقاله سعی کردیم تمامی نکاتی را که برای مهاجرت کاری به آلمان نیاز دارید برایتان بازگو کنیم. همان‌طور که قبلاً هم به شما گفتیم مهاجرت کاری به آلمان کار بسیار پیچیده‌ای نیست و به‌سادگی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با خیالی راحت و آسوده برای مهاجرت و کار در آلمان بدون مدرک تحصیلی یا همراه با آن اقدام و اقامت این کشور را دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در حوزه مهاجرت به آلمان می‌توانید به موسسه مهاجرتی راهکارهای مثبت نیکان به شماره تماس ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳ مراجعه کنید

منبع: موسسه مهاجرتی راهکارهای مثبت نیکان

600400